Beantwoord

betalingsregeling

  • 30 July 2019
  • 5 reacties
  • 260 keer bekeken

Graag zou ik een betalingsregeling treffen voor mijn telefoon rekening van de deze maand €78.15 en vorige maand 93.37. Door het verliezen van mijn baan heb ik het even heel krap. Nu zou ik graag wat ademruimte hebben bij mijn nieuwe salaris. En zou het totaal bedrag van 171.52 graag in 3 termijnen van 60 euro naast mijn normale telefoon rekening willen voldoen. Is er hier een mogelijkheid toe?

****
Naam van A Groenheijde

Admin: Privégegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Tycha 30 July 2019, 18:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@AmberJ

je kan betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPN 🙂

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;
  • Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuur
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaan
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagt
Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 óf op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren)

Je kunt dus het beste even bellen, succes!
Hoi @AmberJ

Ik zou even je klantennummer weghalen. Misschien is dat wel wijs.
Hoe doe ik dat?
even op de drie punten klikken, Rechtsonder. Volgens mij kun je dat nog veranderen.
En anders moet je wachten op een moderator misschien is @Joran in de buurt.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben er nog! 🙂 Gegevens zijn weggehaald.

Verder is het antwoord van @Tycha helemaal juist. Ik hoop dat het daarmee is gelukt @AmberJ, laat het vooral weten als je nog hulp nodig hebt of vragen hebt!

Reageer