Beantwoord

Bij opnemen telefoon van 1 persoon gaat hij naar voicemail Samsung Galaxy S10 naar Oppo Reno 4

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 621 keer bekeken

Badge

Als 2 bepaalde nummers bellen en we opnemen gaat bij deze personen direct naar voicemail. Bij alle andere bellers gaat het wel goed.  Niet storen staat niet aan, dus dat is het niet... we kunnen wel die persoon bellen, en die persoon kan ook anderen bellen....

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 June 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EvelineF, welkom op ons forum!
Vanuit KPN heb ik hier helaas niet echt een verklaring voor. Dit moet haast wel iets in het toestel zijn!
Heb je misschien deze nummers bij de geblokkeerde nummers staan? 
Meer informatie daarover kun je vinden op de onderstaande sites!

voor Android toestellen.Een telefoonnummer blokkeren of de blokkering van een telefoonnummer opheffen

voor iPhone toestellen. Telefoonnummers, contacten en e-mailadressen blokkeren op de iPhone, iPad of iPod touch

 

Als dit het niet oplost, zou je het dan eens kunnen proberen met je simkaart in een ander toestel?

Badge

Hoi, ik heb hier nog 2 andere topics gevonden die hetzelfde probleem hebben... die hebben simkaart in ander toestel gedaan en toen was het niet opgelost..... er staat niets op blokkade oid 
 

 


*admin: links naar topics toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +20

Ohh dat is wel merkwaardig inderdaad. Misschien speelt hier iets groters.
Gebruiken jullie ook Oppo telefoons en Samsung galaxy's? Ik zie dit in de topics die je bedoelt terugkomen.

Is het toch mogelijk het eens te proberen de simkaart in een ander toestel te proberen?
Kunnen jullie het ook eens testen met 5G uitgeschakeld op het toestel?

Badge

Als ik mijn simkaart in de Samsung a50 van mijn dochter doe lukt het wel. Het lijkt dus met de s10 te maken te hebben.... dan zullen we bij oppo moeten zijn denk ik.… of.kan jij nog iets betekenen?

Bedankt voor je hulp

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja, ik vermoed echt dat het tussen deze twee specifieke types iets niet helemaal goed gaat.
Er zijn nog wel een paar dingen die we kunnen proberen maar als dat het niet oplost kun je hiermee het beste ook even bij Oppo of Samsung(hebben ook een forum) aankloppen denk ik.


Wat je nog zou kunnen proberen (op beide toestellen:

  • 5G uit zetten zodat je toestellen 4G gebruiken.
  • VoLTE uitzetten of aanzetten als deze uit stond.