Beantwoord

BTW Specificatie op de factuur

  • 7 January 2019
  • 18 reacties
  • 1619 keer bekeken

Beste KPN, ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen en die van oktober, november en december 2018. Dit van zowel mijn mobiele nummer als ons tv en internet thuis.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 January 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Hoi, Mike. BTW vermelding met terugwerkende kracht kan niet; die facturen zijn tenslotte al gemaakt. Opnieuw kan niet.

Als een kpn moderator voor jouw het btw vinkje (mobiel) heeft gezet dan zal je afhankelijk van het moment dat de factuur wordt gemaakt de eerste met btw in februari of anders zeker in maart ontvangen.

BTW berekenen: eindbedrag / 121 x 21 = BTW bedrag.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Hoi Peter, bedankt voor je feedback. Ik heb mijn gegevens al aan mijn profiel toegevoegd en las in een ander topic dat het in sommige gevallen toch mogelijk om facturen met terugwerkende kracht van BTW te voorzien. Ik weet niet of zelf berekenen wordt goedgekeurd door de belastingdienst. Ik kan het altijd proberen toch 😉
Staan je gegevens in je forumprofiel? Dan kan een moderator, zodra ie hier is, direct in je gegevens gaan kijken 😉
" Ik heb mijn gegevens al aan mijn profiel toegevoegd " ;-)

Hoop dat ze het voor de nieuwe facturen 10 jan kunnen realiseren.
Ah, ik ben ook af en toe lezende blind kennelijk :shame:

Voor de factuur van januari gaat het niet meer lukken. Reken daar maar niet op. Februari kan nog zeker wel.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mike Verboom. Welkom op het forum! Ik heb zojuist de BTW specificatie toegevoegd aan de toekomstige facturen. Ik heb de facturen met daarop de BTW specificatie van oktober, november en december 2018 teruggevonden in onze systemen. Ik heb het toegestuurd per e-mail. 😃
Dankje Vikash, top geregeld! Kan dit ook voor ons TV / Internet abonnement? Klantnummer staat in mijn profiel.
Ik heb de facturen met daarop de BTW specificatie van oktober, november en december 2018 teruggevonden in onze systemen. Ik heb het toegestuurd per e-mail. 😃
Kennelijk worden die op de achtergrond dan toch óók gemaakt. 😃
Reputatie 7
Badge +21
Op de facturen van het Internet en TV abonnement staat de BTW al vermeldt. 😉
Haha je hebt helemaal gelijk! Excuus! Ik ben helemaal geholpen zo! Mijn dank is groot!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Mike Verboom. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Beste @Vikash ik heb zojuist mijn factuur van januari ontvangen maar hier staat nog geen BTW op vermeld. Zou je deze ook nog aan kunnen leven met BTW? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Natuurlijk! Ik heb de factuur van januari zojuist naar je gemaild met daarop de BTW specificatie. 😃
Top, dankje!

Ls,

 

Graag zou ik de  BTW willen toevoegen op Zowel de Mobiele als op de thuis facturen.

Kan dit met terug werkende kracht worden geregeld ?

Graag ontvang ik deze facturen via de mail en in het vervolg zou de BTW specificatie zichtbaar moeten zijn.

Dit zou al eerder zijn gebeurd, maar is nooit door gevoerd.

 

Alvast Bedankt voor de genomen moeite.

 

Gr Patrick 

Kan dit met terug werkende kracht worden geregeld ?

@party247 . Dat kan helaas niet. Die facturen zijn al gemaakt.

Een KPN moderator kan het voor je regelen voor de toekomstige facturen. Wel handig zijn dan je gegevens (NAW o.a.).

Kan je voor de moderator, die hier nog komt, je forumprofiel zoveel mogelijk invullen? (daar staan je gegevens niet openbaar)

Gedaan

Reputatie 7
Badge +15

@party247 Welkom op het forum. 

Ik heb het voor je gecontroleerd en ik zie dat voor de vaste diensten de btw in ieder geval al sinds 2019 op de factuur vermeld is. 

Voor mobiel is dit sinds december 2020 het geval.Â