Beantwoord

Buitenland (australie) simkaart telstra

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik ben in Australië op vakantie en kocht op de AirPort een telstra simkaart.
deze simkaart pakt ie niet ik krijg een foutmelding,
’ de simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat is momenteel is toegewezen door de activeringserver.
Dit is geen hardwareproblemen met de iPhone.
Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in de iphone of vraag je aanbieder om de iphone te ontgrendelen. Neem contact op met Apple om de iPhone te ontgrendelen.

wat kan ik nu het beste doen KPN.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 March 2019, 08:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Dirk751, welkom! Wat heerlijk dat je in Australië bent! Je eindigt je verhaal met de zin 'neem contact op met Apple om de iPhone te ontgrendelen', heb je dat gedaan? Ik heb namelijk het idee dat je te maken hebt met een EMEA lock en dat is de reden dat de simkaart niet werkt in het toestel. Ik verwacht dat Apple je hier verder mee kan helpen. Nog een fijne vakantie gewenst!
Reputatie 7
Toch zou het moeten werken, Hier een lijst met ondersteunende aanbieders. Je kunt het beste contact opnemen met Apple zelf.