Beantwoord

contract klopt niet in MijnKPN

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Op 23 dec. 2020 heb ik een kids sim only abonnement afgesloten met een maand bedrag van 9,50 per mnd. Echter staat in MijnKPN een bedrag van 14,50 per mnd.

Hoe kan ik dit rechtzetten zodat de juiste factuurbedrag volgens contract wordt geïncasseerd.?

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 February 2021, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @G_Rosier , KPN werkt altijd met bruto bedragen. In je contract staan de juiste bedragen, die je straks ook op je factuur zult zien.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @G_Rosier Is het inmiddels opgehelderd of heb je nog hulp nodig?

Beste Bart,  

Als de reactie van JanD klopt zou het juiste bedrag van €9,50 per mnd gefactureerd worden.

Ik vrees dat ik moet afwachten tot de eerste factuur. Mocht dit niet het geval zijn neem ik aan dat dit gecorrigeerd wordt.

 

Mvg,

Guido

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @G_Rosier , KPN werkt altijd met bruto bedragen. In je contract staan de juiste bedragen, die je straks ook op je factuur zult zien.

 

Juist in het toegestuurde contract zie je het bruto bedrag staan. Zonder korting dus, want de korting wordt alleen maar gegeven zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Maar het lijkt er nu op dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus mogelijk de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Meldt hier ook het nummer van de Kids Sim aan. 

Als het goed is, wordt de korting dan met terugwerkende kracht verrekend.