Beantwoord

Contract na verlenging klopt niet met het aanbod

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 2

Vandaag het contract verlengd met een aanbieding van extra 2GB. Dat zie ik niet terug in het contract dat ik gemaild krijg. Hoe kan dat? Zie hieronder het scherm bij het afsluiten, let op: Extra's Actie:

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 November 2020, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @hcwwch, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 2

Gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens Bert, ik zie hier de korting netjes klaar staan. Als het abonnement straks in februari in gaat krijg je de extra bundel automatisch!