Beantwoord

Data sim duurder als contract

  • 25 December 2019
  • 7 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik heb een vraag

Ik heb een contract genomen van 5 euro per maand (van de bank)

waarom is het 5,23 euro nu

ik gebruik niks buiten bundel of zo

en ik wil dat het met terugwerkende kracht terug gezet word

makkelijk als je dit bij een paar miljoen klanten doet

ik ben er nogal boos over

graag een oplossing

icon

Beste antwoord door Lisa 25 December 2019, 14:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

En wat nu het vervelende is, is dat die €5,23 klopt.

Je bent dat contract aangegaan voor €10,- (€15,- - €5,-) en krijgt daarbij een KPN Compleet korting van nog een €5,-.

In oktober is daar een inflatiecorrectie van 2,3% bovenop gekomen waardoor het contract dus €10,23 (€15,35 - €5,12) is gaan kosten. Haal daar de KPN Compleet korting van €5,- vanaf en daar heb je jouw €5,23.

Ik heb precies hetzelfde, maar het klopt.

 

ok wjb

ik vind dat soort praktijken minder gaat mij echt niet om die paar cent

maar jij en ik kunnen verlengen kom je weer op 5 euro

alleen pakt het systeem van kpn geen data tel. nummers

Reputatie 7

Wacht even,... Je vind het niet erg om €4,- meer te betalen voor veelste hoge snelheid waar je waarschijnlijk niet eens bij in de buurt komt, en gaat nu 3 maanden later piepen over 23 cent wat ruim optijd aangekondigd is dat dit de inflatiecorrectie betreft?

 

Ik snap 'm niet meer,... Overigens heeft @wjb hier al eens een topic over gestart. 

Reputatie 7

maar jij en ik kunnen verlengen kom je weer op 5 euro

Jij hebt nu een 1-jarig abonnement voor €5,23.

Een nieuw 1-jarig abonnement kost €6,-. Een 2-jarig abonnement kost €5,-.

En let op, ook geen dataverdubbeling meer.

Nee, ik houd het gewoon bij die €5,23.

@JeroenB22 

lezen

het gaat niet om die paar centen

ik vindt het gewoon raar dat als je een contract aan gaat het er zo bij op komt na een paar maanden

lees a.u.b. mijn start bericht even over

wjb bedankt voor het mee denken ik weet nu genoeg

dit heeft niks en totaal niks met de extra diensten te maken zoals bijvoorbeeld een snelheid verhoging van glasvezel te maken

 

Reputatie 7
Badge +17

@peter-keetfm Welkom terug! 

Het klopt inderdaad wat wjb zegt. De inflatiecorrectie wordt bepaald door het CBS en heeft te maken met de jaarlijkse prijsstijging. Op onze website kan je hier meer over vinden.
Dit is bij iedere provider van toepassing. Wij geven dit (meestal 1 maand) van te voren aan via het factuur of e-mail. 

“Inflatiecorrectie op tarieven mobiel

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door prijsinflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementstarieven. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Dat noemen we inflatiecorrectie. “

Reputatie 7
Badge +17

@peter-keetfm We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer