Beantwoord

Er komt geen gesprek op mijn telefoon

  • 1 January 2020
  • 11 reacties
  • 272 keer bekeken

Gesprekken worden direct doorgeschakeld naar ander nummer. Kan dit niet uitzetten. Ook niet met de opties AAN / UIT via 1233. De andere opties te vinden op het net combi van *#21## etc werkt niet geeft een foutmelding, geeft verbindingsprobleem of ongeldige MMI. 

Heeft iemand een idee? Hoe dit op telossen. Dank

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 January 2020, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Dat is lastig. Door code ##200# [beltoets] worden álle doorschakelingen uitgezet.

Voicemail kun je dan weer aanzetten met 12339 [beltoets]. Of met sms het woordje aan naar 1233.

Uw suggestie uitgevoerd ##200#(belt), resultaat melding verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. Dus geen positief resultaat.

Schakel eens terug naar 3G i.p.v. bellen via 4G. En doe dán die code.

Gedaan, geen resultaat.

Dan ben ik door mijn opties heen bij deze vreemde "storing".

Mogelijk kan een moderator e.e.a. nazien in instellingen. Vul daarvoor je forumprofiel in en zet onder Pers. Opm. ook nog het betr. mobiele nummer invullen.

Al die gegevens (privé) zijn niet in te zien voor gewone gebruikers en oningelogde lezers.

Gegevens staan in profiel het gaat om nummer eindigend op 765

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Qompaqniet, wat onhandig dit! Wil je eens ##002 (dus zonder nog een # op het einde) proberen? Ik zie je forumprofiel niet ingevuld trouwens, wil je daar nog eens naar kijken?

Geprobeerd boodschap uitgeschakeld maar blijft doorgeschakeld. Profiel aangepast, met beschikbare gegevens. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat je een directe doorschakeling hebt, inderdaad. Die gaat er normaliter uit met ##21#, echter, omdat jouw aansluiting geschikt is voor VoLTE (bellen over 4G), moet je alleen #21 gebruiken. Wil je me laten weten of het daarmee lukt? 

Bedankt. Ik ben weer op mijn toestel bereikbaar. Hartelijkdank.

Reputatie 7
Badge +30

Geweldig! Jij bedankt dat je het nog even liet weten :-).