Vraag

Extra kosten servicenummers zichtbaar in MijnKPN

  • 22 September 2021
  • 4 reacties
  • 201 keer bekeken

Vandaag werd ik om 8;30  wakker. Kijk op mn mobiel en zie nieuwe maand abonement. Dus nieuwe mb en ik zie staan servicenummer 10 euro. Ik heb geen enkel servicenummer in mn slaap gebeld.

Dus wat is dit voor bedrag en beetje sumier, geen service nummer erbij. Geen tijd van bellen.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar ziet u die 10 euro staan? Op de factuur? 

In MijnKPN zie je volgens mij alleen het verbruik staan. Niet de kosten.

Boven icoon doos met strik. Staat extra kosten 10,80 euro

Ook ben ik zeer verbaasd over de snelheid dat ik door mb ga. Voordat ik foto maakte van info verbuik KPN, had ik 4000mb op de foto staat 1mb verbruikt.

Ik ben thuis en heb contact met mn WiFi. Dus kan mn WiFi niet op gaan. Sinds overdracht Telfort naar KPN heb ik daar last van. Met paar dagen zijn mijn mb op. Met Telfort had ik na maand nog over.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Bo24! Je ontvangt vanzelf de factuur. Daar staat het verbruik op gespecificeerd met o.a. de tijd wanneer er naar welk servicenummer gebeld is. Wat betreft het mb verbruik. Heb je ‘automatisch overschakelen naar 4G’ ingeschakeld? Dan kan je telefoon, ook als je 100% thuis zit en voorzien bent van wifi, het 4g signaal gebruiken om je te voorzien van internet. Bijvoorbeeld: Als het wifi-signaal zwakker is of wanneer je onvoldoende snelheid haalt om iets te streamen. Als je MB verbruik wilt voorkomen, kun je dit automatische overschakelen uitzetten en er voor kiezen om mobiele data uit te schakelen zodra je thuis bent of in een omgeving met wifi. 

De servicekosten van 10,80 euro is opeens verwijderd, dat probleem is er dus niet meer.

Ok bedankt, ga dit doen. Maar het is toch vreemd, dat ik hier last van heb na wijziging Telfort naar KPN.

Reageer