Beantwoord

Extra kosten voor bellen binnenland zonder overschrijding bundel

  • 8 May 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Beste KPN, 

Op het mobiele abonnement van mijn zoon zijn nu 2x hoge kosten in rekening gebracht voor het bellen naar een Nederlands en vaak gebruikt 06 nummer. De ene keer worden wel kosten in rekening gebracht en de andere keer niet. Het nummer is binnen dezelfde factuurtermijn meerdere malen gebeld, wel of geen extra kosten lijken qua belminuten en datum volledig willekeurig. Kunnen jullie dit uitleggen? 

 

vriendelijke groet, Caryn

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 May 2021, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Caryn! Goed dat je om uitleg over de factuur vraagt, we kijken graag met je mee en we kunnen dat als volgt doen:
 

Via het Forum als jij jouw profiel aanvult met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt: zoals het 06 nummer waar het over gaat en de factuurperiode of factuurnummer.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Wil je liever sneller of directer contact, dan kan het ook telefonisch of via onze chat:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.