Beantwoord

Facturen inzage van opgezegde aansluiting

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dag,

Ik probeer voor mijn (einde jaar) declaratie de facturen in te zien van mijn opgezegde mobiele abonnement, echter Mijn KPN laat deze niet meer zien, dus ik kan niet terugkijken. Ook mijn email archief heeft geen kopietjes meer van de facturen.


Is er een andere manier om alsnog de facturen te verkrijgen? Ik heb in mijn profiel de relevante gegevens van het abonnement achtergelaten.


Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 January 2020, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

...de facturen in te zien

 

Ter verduidelijking, dit gaat over de facturen van periode jan - okt 2019.

Reputatie 7
Badge +21

Hi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Nadat je abonnement bij KPN opgezegd is heb je inderdaad geen toegang meer tot de MijnKPN omgeving. We raden dan ook vaak aan om daarvoor alle benodigde facturen te downloaden. Dat is helaas dit keer niet gelukt begrijp ik! Dat is geen enkel probleem, dan ga ik de facturen even nasturen per e-mail.

Wil je even laten weten of je ze ontvangen hebt? :smile:  

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je de facturen ontvangen hebt en hiermee jouw probleem opgelost is? :smile:

Ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je de facturen ontvangen hebt en hiermee jouw probleem opgelost is? :smile:

Klopt dat ik nog niet reageert had, de feestdagen en een voornemen op het rustig aan de doen in 2020 :-)

Alles in goede orde ontvangen dank.