Beste,
Ik had op 11-03-2018 een contract afgesloten bij KPN. Met een looptijd van 24 maanden, dus tot 11-03-2020. In die periode heb ik mijn facturen nooit ontvangen via mail. De kosten van het abonnement bedroegen volgens mijn contract €29,- voor een zorgeloos standaard abonnement + maandelijkse aflossing van het toestel. Ik betaalde maandelijks €50,- per maand tot 11-03-2020.
In april 2020 heeft KPN mijn abonnement stilzwijgend verlengd en was mijn nieuwe factuur bedrag €42,- voor alleen de abonnementskosten. Ik heb dus vanaf 11-03-20 tot op de dag van vandaag ( €42,- / 18 maanden lang) een hoger bedrag betaald voor mijn abonnement terwijl mijn toestel al was afgelost. Ook ontving ik pas vanaf 11-03-20 facturen in mijn mail. Daarvoor heb ik deze nooit ontvangen. Ik kan ook de facturen van voordat KPN stilzwijgend mijn overeenkomst heeft verlengd niet meer terughalen op MijnKPN of de MijnKPN app.Â
Ik vermoed dat ik 18 maanden lang een veel te hoog bedrag heb betaald voor alleen een simpel abonnement terwijl mijn toestel al lang en breed was afbetaald.
Graag ontvang ik van jullie alle facturen in volledig detail van 11-03-2018 tot en met 11-03-2020 zodat ik kan uitzoeken waarom ik zo'n hoog bedrag heb blijven betalen terwijl alles al afbetaald was. Ik snap dat KPN het recht heeft op stilzwijgend verlengen maar ik had 11-03-2020 al een veel simpeler en goedkoper KPN abonnement kunnen afnemen met hetzelfde aantal MB's en minuten. Er is mij nooit een aanbod gedaan om voordeliger te verlengen. Niet per mail en ook niet per post. Ik vind dit een zeer vreemde en vervelende zaak.
Graag zie ik mijn facturen van bovengenoemde periode dus tegemoet zodat ik kan uitzoeken waarom ik al die tijd zo veel heb moeten betalen voor een simpel abonnement.Â
Alvast dank!
Met Vriendelijke Groet,
MikeÂ
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel