Beantwoord

Facturen niet zichtbaar in MijnKPN

  • 6 January 2020
  • 12 reacties
  • 437 keer bekeken

Ik kan nog steeds niet mijn facturen bekijken in MijnKPN. Heb product al ontkoppeld en daarna weer gekoppeld, maar helaas was dat niet de oplossing. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 January 2020, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Imco, we hebben even last gehad van een storing, waardoor je de facturen niet kon bekijken in MijnKPN. De storing is zojuist opgelost!

Kan je voor me proberen of het nu weer lukt? Ik hoor het graag van je, ook als je nog vragen hebt natuurlijk.

Ik heb het net geprobeerd via de app en website maar  mijn beide nummers kan hij de facturen niet laden dit is al 2 a 3 maanden zo. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Grt Imco

Reputatie 7
Badge +19

@Imco sorry voor de late reactie. Is dit nog steeds hetzelfde? Wat gebeurt er precies als je de facturen probeert te bekijken? Krijg je een foutmelding te zien, en zo ja, welke is dat? 

Kan je daarnaast je postcode, huisnummer en mobiele nummers ook toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en het voor je nakijken.

@Alexa_ fout komt bij beide mobiele nummers. Niet alle facturen konden worden geladen. Ik zie ook geen oude of andere facturen staan bij beide nummers. Heb ze al ontkoppeld en via de website werkt het ook niet. Ik hoop dat je het kan oplossen. Profiel heb ik aangevuld. Grt Imco

Reputatie 7
Badge +19

@Imco Goed om te weten dat het bij beide nummers is. Dankjewel voor invullen van je gegevens. Als ik hier je facturen wil opzoeken gaat alles goed, dus het lijkt toch in de koppeling van de mobiele nummers in MijnKPN te zitten. Daarom heb ik nog een paar vragen voor je:

Als je inlogt op MijnKPN, zie je dus beide nummers wel staan begrijp ik? Als je ze opent, kan je dan jouw gegevens en jouw abonnement bekijken? Zo ja, wat gebeurt er als je naar de facturen wilt gaan? Zie je wel de lijst met facturen of zo niet, wat staat er dan? Of gaat het mis als je een factuur wilt aanklikken en openen?

@Alexa_  Ik zie zoals al eerder beschreven totaal geen facturen. Dit is bij beide nummers zo. Ik zie verder alle abonnement gegevens wel en hoeveel dat ik heb verbruikt en over heb. En dit is al 2a3 maanden zo.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Imco Dat is wel vreemd. Heb je onlangs iets gewijzigd aan de abonnementen? Om een paar voorbeelden te noemen: het wijzigen van een mobiel nummer, of als de facturen voorheen gekoppeld waren, het splitsen van de nummers? 

Kan je het daarnaast voor me proberen als je online inlogt via MijnKPN, dus niet via de app? Wat gebeurt er dan precies?

@Alexa_  online gebeurd precies het zelfde geen facturen, dit staat ook al eerder beschreven in mijn vraag en antwoordt. Ik zie totaal geen facturen nergens alleen via mail. Graag oplossen!

Reputatie 7
Badge +19

@Imco Dank, dan is dat duidelijk. Ik heb dit zojuist voorgelegd aan een specialist. Zo gauw ik vragen aan je heb of als ik nieuws heb, kom ik erop terug! Ik verwacht dat dat uiterlijk binnen een paar werkdagen is.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Imco, de specialist kijkt hier intussen voor je naar. Hij vraagt me voor de zekerheid nog het volgende, wat ik toch even aan je voor wil leggen: Zijn er geen wijzigingen aan het abonnement gedaan? Ook niet een wijziging naar een zakelijk abonnement bijvoorbeeld? 

Hoi @Alexa_ ,

Ik zie alle facturen weer. Bedankt voor het oplossen. Grt Imco

Reputatie 7
Badge +19

@Imco Fijn om te horen, graag gedaan. Je weet ons te vinden hier op het forum, als we iets voor je kunnen doen.