Beantwoord

Factuur bedrag klopt niet

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb vier maanden geleden mijn abonnement verlengd.
Deze ging uiteraard niet gelijk in maar zou per 2 januari 2019 in gaan.
Nu heb ik een factuur gekregen voor de maand januari waar mijn oude bedrag op staat.
Het lijkt mij logisch dat ik per de maand januari mijn nieuwe bedrag moet betalen.
Maar dit is dus niet het geval.
Kan iemand mij hier uitleg over geven?

M.v.g.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 January 2019, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Naad, welkom op het forum! Sorry voor mijn late reactie. Heb je hier inmiddels duidelijkheid over? Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na!
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Ik hoor graag van u.
Mvg
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens. Je bent in januari inderdaad nog gefactureerd voor je oude abonnement. Dat komt omdat je nieuwe abonnement op 3 januari inging. Bij het factureren krijg je de hele maand in rekening gebracht. Dus, op je januari factuur ben je berekend voor 1 t/m 31 januari.Omdat we dat op die manier doen, wordt de factuur, qua abonnementskosten, al klaargezet voor de nieuwe maand begint. En in jouw geval dus voor je nieuwe abonnement inging. Op je februarifactuur wordt dit gecorrigeerd. Je betaalt dan voor februari het juiste bedrag, en krijgt over januari nog wat terug 🙂
Bedankt voor het antwoord!
Groetjes