Gebeld door +44-nummers

  • 20 January 2020
  • 4 reacties
  • 1974 keer bekeken

Ik wordt ook gebeld door verschillend nummers

+44 7951099464  & +447455886222

 

 Nu las ik ergens dat providers de mogelijkheid hebben deze nummers landelijke te blokkeren kan dat of niet? Want dit is echt irritant!

 

Natuurlijk neem ik niet op en zet ik de nummers op de zwarte lijst maar als ze steeds andere nummers krijg blijf ik bezig 😑

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Buddha2016, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is zeer vervelend dat je deze overlast ervaart.. Helaas is er nog vrij weinig aan te doen, omdat wij niet beschikken over buitenlandse klant-of contractgegevens. Wat we kunnen doen is klanten informatie geven hierover en hoe te handelen: 

Ongewenste gesprekken uit het buitenland

Heb je een oproep van een onbekend buitenlands nummer gemist? Dat kan Wangiri fraude zijn! Wat moet je doen:

  • Neem niet op en bel niet terug
  • Heb je wel opgenomen, hang dan zo snel mogelijk op. Aan dit gesprek zijn geen kosten verbonden
  • Volg nooit instructies op!

 

Ben ook gebeld en heb per ongeluk teruggebeld en direct opgehangen (00441382797181)

Wat moet ik nu doen?

Reputatie 7

Wat moet ik nu doen?

Je verder geen zorgen maken.

Vreemd dat buitenlandse nummers niet geblokkeerd kunnen worden.  Je zou denken dat tegenwoordig alles kan.

Geprobeerd hierover te bellen met 0800 0402. Helaas moet je daar heel veel tijd voor inleveren.  Veeeeel te lange wachttijden.