Vraag

Geen bevestigingsmail pre-order

  • 14 maart 2020
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Goedenavond ik heb precies hetzelfde ook geen bevestiging  mail gehad

contact gehad met kpn die zeggen ja de pre orderactie is verlopen ja  daar kunnen we niks meer aan doen 

Er is iets mis gegaan .............Ja en nu

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @RR71 Ik kan in elk geval voor je kijken of je order goed is doorgekomen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @RR71 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat alles goed is gekomen. Mocht je toch nog iets willen weten dan lees ik het graag!

Reageer