Beantwoord

Geen Google Nest Hub bij Samsung Z Fold 3 ontvangen en geen bevestiging

  • 15 October 2021
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Op 1-10 jl. een Samsung Z Fold 3 aangeschaft met actie Google Nest Hub kado.

Hiervan tot op heden nog geen bevestiging per email ontvangen. Ben wil in het bezit van het registratie nummer omdat dat uitgeprint is.

Hoe lang duurt dit nog?

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 15 October 2021, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @erwinbechthold , was dat de actie bij het afsluiten van een KPN Unlimited abonnement?

Je moest jezelf daarvoor apart aanmelden via de link op de website.

 

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. ←klik op deze link

 

Die actie wordt voor KPN uitgevoerd door Desk Services, bereikbaar via kpn@consumercare.info of telefonisch via 043-8800150.

Reputatie 7
Badge +21

@erwinbechthold

Ik denk trouwens dat jij ook nog in aanmerking komt voor een actie van Samsung.

Ontvang Galaxy Buds2 black bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, S21 Ultra, Z Flip3 5G & Z Fold3 5G en een Note Package bij aankoop van een Galaxy Z Fold3 5G

Van 27-9-2021 t/m 31-10-2021

Zie de Samsung promotie site: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=VBKFU9CCJFVBX

Reputatie 1
Badge

@RBxx dat heb ik ook maar niets gehoord en wil hen toch echt heben betaal genoeg 

Stuur nog wel een mail maar toch oook graag hier een reactie aub 

Mvg Desiree Holt

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @schatje500,

Op welke actie wacht je precies, die van de Google Nest Hub bij een Unlimited abonnement of op één van de Samsung acties?

Reputatie 1
Badge

@Jose_ die van Samsung heb ik ook meegedaan en die had ik binnen 2 weken in huis SUPER 

Maar die actie van KPN drama en gooien het op jezelf Google Nest Hub ...wel mooi in de winkel zetten toen in September maar meenemen neeeee dat moet jezelf maar uitzoeken!!  

Reputatie 7
Badge +10

Je moest jezelf daarvoor apart aanmelden via de link op de website.

 

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. ←klik op deze link


Die actie wordt voor KPN uitgevoerd door Desk Services, bereikbaar via kpn@consumercare.info of telefonisch via 043-8800150.


@schatje500 Heb jij je op tijd aangemeld via bovenstaande link uit het bericht van RBxx? Als dat het geval is en je hebt de Google Nest Hub nog niet ontvangen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Desk Services (zie bovenstaand voor contactgegevens).