Beantwoord

Geen simkaart gekregen

  • 7 August 2019
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik moet volgens een mail van KPN mijn simkaart activeren maar deze heb ik niet ontvangen... ik krijg geen menselijk contact omdat de spraak computer er een eigen versie van maakt... wat te doen, je krijgt geen mens meer te spreken...???

Admin: Eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Arjan. Vervelend dat je de simkaart nog niet hebt. Wat betreft de spraakherkenning aan de telefoon, als je aan de telefoon blijft hangen komt je uiteindelijk bij een medewerker terecht. Maar ik kan het hier ook met je oppakken. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Beste Erik, dat ga ik van de week doen na de verjaardag van mijn oudste zoon... ook probeer ik het langer blijven hangen aan de telefoon... wat is een moderator eigenlijk is mijn vraag...?
Reputatie 7
Badge +30
De moderators zijn de KPN medewerkers die via het forum hier de klanten helpen. Dus, als je wilt, pak ik dit met je op 🙂 Heb ik wel even je gegevens nodig. Die mag je invullen op je forumprofiel (klik hier). Vergeet niet om daarna op opslaan te klikken. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan zoek ik dit verder uit.
Reputatie 7
Badge +30
Je bent niet meer teruggekomen, Arjan. Ik ga ervan uit dat het gelukt is om je simkaart te krijgen. Mocht je nog vragen hebben of anderszins hulp nodig dan hoor ik dit graag.