Beantwoord

Geen simkaart ontvangen

  • 8 March 2019
  • 9 reacties
  • 332 keer bekeken

Badge
Goedemorgen, ik kom er net achter dat ik geen simkaart heb ontvangen.
Komt dit later per post?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 March 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Zoowie, sorry voor de late reactie! Ging het om een verlenging met nieuw toestel? Dan kon je je huidige simkaart gebruiken. Gaat het ergens anders om en is het nog niet opgelost? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Ook heb ik dan een toelichting nodig van wat er precies aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je er uitgekomen bent. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Badge
Sorry. Ik heb de gegevens op mijn profiel aangepast. Het gaat om een nieuw abonnement.
Groeten carlijn
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie hier dat de simkaart bij de levering van de Samsung had moeten zitten. Ik begrijp goed dat dat niet het geval was? Heb je de mogelijkheid om dat nog eens te checken? Wellicht heb je het over het hoofd gezien?
Badge
Hoi, nee er zit geen simkaart in het doosje. Wat moet ik nu doen?

Groeten carlijn
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb een ticket voor je aangemaakt richting onze afdeling nummerbehoud met het verzoek om een simkaart na te sturen. Zodra ik hier bevestiging van heb, laat ik het je weten. Laat jij het ook even weten als je een nieuwe sim binnen hebt?
Badge
Helemaal goed. Dank je wel! Ik laat het je weten.

Groeten Carlijn
Reputatie 7
Badge +30
Ha Carlijn, ik heb bericht terug van de afdeling Nummerbehoud. Ik zou een vervangende simkaart voor je moeten bestellen, want volgens het systeem heb je er één ontvangen.🤐 Echter, kan ik geen order voor een vervangende simkaart aanvragen, omdat de order voor nummerbehoud nog open staat. Lang verhaal kort: op het moment dat je nummer over is (donderdag 2 mei), kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Het meest efficiënte is om even naar de winkel te gaan met een geldig ID, dan krijg je 'm meteen mee.

Excuses hiervoor!
Badge
Goedemorgen,

Maar dan heb ik 2 dagen bereik :(
Ik kan er niks aan doen dat ik geen simkaart heb gehad.

Groeten Carlijn