Beantwoord

Geen volledig tegoed bij ingaan abonnement

  • 24 juli 2019
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisteren een 15 GB en onbeperkt bellen/sms abonnement afgesloten. Maar ik kijk op de KPN app en zie ik maar 8709 MB staan. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door RBxx 24 juli 2019, 14:44

Een abonnement bij KPN loopt per kalendermaand. De eerste (gebroken) maand krijg je de data en eventueel belminuten/sms naar rato van het resterende aantal dagen.
Natuurlijk betaal je de abonnementskosten ook naar rato 😎

Uitleg eerste factuur KPN Mobiel
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi @Schef492

Alleen het resterende tegoed van de maand wordt berekend.

Voorbeeld: Er zijn nog 8 dagen in de maand. Dan krijg je het tegoed van 8 dagen.
Reputatie 7
Badge +11
Een abonnement bij KPN loopt per kalendermaand. De eerste (gebroken) maand krijg je de data en eventueel belminuten/sms naar rato van het resterende aantal dagen.
Natuurlijk betaal je de abonnementskosten ook naar rato 😎

Uitleg eerste factuur KPN Mobiel
Aa ok weet ik voldoende.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Schef492 Je hebt volgens mij perfecte uitleg gekregen. Mocht je toch nog iets willen weten, dan hoor ik het graag!

Reageer