Beantwoord

Geld nog niet terug nadat mijn bestelling is afgewezen.

  • 24 October 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

op 18-10-2020 bestelling geplaatst die vervolgens werd afgewezen maar niet voor dat ik had betaald.

ik zou mijn geld binnen 2 dagen terug ontvangen maar tot op heden niets  

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 November 2020, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Newbie30, balen dat de order werd afgewezen maar wel al betaald hebt. Nu snap ik heel goed dat je het geld terug wilt. Normaal is dat binnen 10 werkdagen. 

Mocht je het nog niet terug hebben, dan kijk ik graag nog eens mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van bestelnummer, naam van de contractant, postcode + huisnummer en mobiele nummer. Hoor ik van je als het nog nodig is. 

Beste 

heb zojuist de gevraagde gegevens ingevuld.

en nee heb nog niets terug ontvangen.

gr 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan ze de bestelling niet vinden van de 18e. Ik zie alleen een bestelling van de 24e. Dat is niet waar het over gaat toch?

Zou je mij het bestelnummer van de 18e nog kunnen sturen? Dan ga ik daar eens op zoeken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je screenshot even verwijderd vanwege jouw privacy. Maar daar kan ik wel verder mee. Ik ga het even uitzoeken voor je en zodra ik wat hoor, hoor je van mij. Maar normaal gesproken heb je het geld binnen 10 werkdagen terug. Dus als je het al hebt, hoor ik het ook graag van je. 

Nee heb helaas nog niets ontvangen

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb bericht gekregen dat het bedrag is teruggestort. Dus of je hebt het al, of het duurt niet lang meer.