Beantwoord

Graag contact nadat ik ben afgesloten

  • 24 June 2019
  • 8 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik zou graag zsm gebeld willen worden domor jullie. Ben echt geïrriteerd dat er is afgesloten want heb mijn betalingsverplichting op tijd voldaan. Nu kan ik niet bellen en ook niet mailen want er is geen mail adres. Moet ik op een *** forum proberen jullie te bereiken. Exht achterlijk. En wil Mn nummer en gegevens hier niet delen dus kom ff met een oplossing aub

Admin: ongepast taalgebruik verwijderd en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 June 2019, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Khamstredam u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402dan komt het zeker goed 👍ik hoor de net dat er een storing is met telefoon nummer ook het alarm nummer 😟🤔
Ik krijg dan ook een toon en een voice dat dit nummer niet in gebruik is
Ik kan wel Whatsapp call bellen maar is er een mobiel nummer actief?
Reputatie 7
Badge +9
Hij doet het bij mijn wel 👍maar waarom bij u niet weet ik helaas niet ikzelf ben ook maar een klant van kpn maar probeer altijd te helpen zo ver ik kan. 😉
Reputatie 7
Badge +11
Er is op het ogenblik storing,zie https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/storing-mobiele-telefonie-meerdere-regio-s-24-06-475202
Ik zie het idd .
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Khamsterdam, welkom! Heel vervelend als dit gebeurt natuurlijk! In de regel kan het een paar uur tot een paar dagen duren voordat een betaling verwerkt is. Kan je op dit moment al weer bellen? Mocht ik iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?

Overigens kan je ons bereiken via telefoon, chat, het forum, Facebook en Twitter. Per mail is dat al een tijd lang niet meer mogelijk, omdat dit voor zowel jou als ons het minst efficiënt is.

@ Tycha en Cor, bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles in orde is. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?