Beantwoord

Harman Kardon actie

  • 6 February 2019
  • 5 reacties
  • 292 keer bekeken

Het verzoek om even contact op te nemen, in Nov een nieuw abonnement aangegaan had ook een verlenging kunnen zijn maar de medewerker verzekerde me dat het ging om de aanbieding van black Friday dus een nieuw abonnement op die voorwaarde kreeg ik ook een harmon kardon speaker cadeau. Al meerdere contact gehad met klantenservice men zou hem mij toesturen maar helaas . Nu weer contact gehad en nu zeggen ze ineens dat ik niet aan de voorwaarde voldoe en dat het om verlenging gaat. Vooral de manier waarop mij dit is gezegd verdient niet de schoonheidsprijs . Graag aub een oplossing beloven is leuk maar nakomen zou prettig zijn .
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 February 2019, 11:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @postmen60. Deze actie was inderdaad niet geldig bij het verlengen van een abonnement. Klanten die al een vast en/of mobiel abonnement van KPN afnemen en in de actieperiode een extra 2-jarig zorgeloos abonnement van KPN afsluiten krijgen een gratis Harman Kardon speaker. Ik zou je graag alsnog een speaker willen toesturen, maar helaas is dat niet mogelijk bij een verlenging. Ik zie dat je 2 dagen geleden al telefonisch contact hebt opgenomen met een collega. Hij heeft al een passende oplossing aangeboden en ik zie dat je daar al mee akkoord bent gegaan.
Hallo Vikash , Even voor alle duidelijkheid het was geen verlenging maar gebruik maken van een aanbieding van de black vrijdag . Het is dezelfde aanbieding die ook een andere / nieuwe klant zou hebben gehad daar zit geen verschil in . Dar was ook de discussie over . Maar goed je collega heeft het opgelost , prima ,
Ook ik zou de harmon speaker krijgen maar helaas is me 3 maal toegezegd ,. Nu heb ik de toezegging dat ik 100 euro zou krijgen maar ook die heb ik nog niet gehad. Van andere mensen hoor ik dat ze 150 euro terug krijgen . Zojuist door klantenservice op een ontzettende rot manier behandelt vandaar mijn verzoek om mij aub te helpen ,
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @postmen60, We hebben elkaar net al eens gesproken via een privébericht. Mijn collega Vikash is vandaag vrij dus neem het topic van hem over. Als allereerst wil ik benadrukken dat ik niet op de hoogte ben van een coulance in de vorm van euro's. Ik ga uitzoeken waarom je de speaker nog niet hebt ontvangen en waarom er wordt gesuggereerd dat klanten geld terug krijgen voor een speaker die ze nog niet hebben ontvangen. Weer een ander antwoord die anders is dan die van mijn twee collega's die je al hebt gesproken, maar ik kom er z.s.m. op terug. Zou je het 06-nummer en klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel?
Heb ik gedaan

Reageer