Beantwoord

Harman Kardon speaker niet ontvangen

  • 26 February 2019
  • 11 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo, wacht nu al ruim 3 maanden op de speaker die ik krijg bij een nieuw abonement, welke ik in november 2018 afgesloten heb. Heb hier ook een bevestigingsmail van ontvangen. Heb het gevoel dat ik beetje aan een lijntje gehouden wordt. Diversen keren gebeld en gechat. Wordt dan beloofd binnen 4 weken wordt de speaker geleverd. Dan weer binnen 2 weken........
Wordt hier niet echt blij van😣

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 March 2019, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @h.ouwehand64, welkom! Heel fijn dat je je gegevens al ingevuld hebt, dat geeft mij de kans om direct te checken wat er gaande is. Ik zie dat jouw gegevens inderdaad op de lijst staan en je gaat er dus sowieso eentje krijgen. Wel is het zo dat er helaas wat vertraging is, onder andere in verband met de grote hoeveelheden speakers die verstuurd moeten worden. Zou je het nog even af willen wachten? Mocht je volgende week nog niets binnen hebben, meld je dan vooral weer hier in dit topic. Dan ga ik er opnieuw achteraan. Excuses voor het ongemak!
Helaas heb ik nog geen speaker ontvangen
Reputatie 7
Badge +30
We hebben begin van de week een nieuwe lijst gekregen en zie dat 'ie inmiddels al verstuurd zou moeten zijn. Ik ga navragen wat er aan de hand is!
Oké, wacht het weer af.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb begrepen dat de speaker retour is gekomen, We hebben vervolgens paar keer gebeld om het adres te verifiëren, maar hebben niemand te pakken gekregen. We pakken deze weer op en gaan zorgen dat speaker nagestuurd wordt.
Beetje vreemd. In mijn KPN staat juiste adres en mobiel telefoonnummer. Heb geen gemiste oproepen afgelopen tijd.
maar ja..... hoop maar weer dat de speaker nu echt snel komt😃
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels iets ontvangen? Ik heb nog niet gehoord of ze daadwerkelijk al de deur uit zijn, maar ben gewoon even benieuwd!
Helaas nog niets gehoord en ook niets ontvangen😒
Reputatie 7
Badge +30
Dan ga ik er opnieuw voor je achteraan. Bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +30
Hij wordt vandaag geleverd! Ik stuur je de trackingcode in een privébericht. Laat je nog even weten of 'ie binnen is?
Reputatie 7
Badge +30
@h.ouwehand64 laat in een privébericht weten dat de speaker binnen is! Veel plezier ervan en ontzettend bedankt voor je geduld hierin!