Beantwoord

Hoe dien ik formeel een klacht in?

  • 24 juni 2019
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Badge
Kort omschreven : 2017 Abbo + toestel nokia 6 silver waarde=€240
mei 2019 toestel wordt bol. toestel opgestuurd ter reparatie.
Niet meer te repareren, fabrieksfout in de accu, Mail ontvangen van Teleplan, Kan een vervangend toestel ophalen in de KPN winkel. Indien niet voorradig / leverbaar een vervangend toestel van de zelfde waarde.
In de winkel niet meer leverbaar, nokia 7 wel leverbaar met de zelfde winkelwaarde maar dan moet ik het verschil tussen de dagwaarde en het "nieuwe" toestel contant betalen en mijn contract blijft ongewijzigd.
Dus rekensommetje levert op 240-160 =80 euro in de winkel en dan nog eens 60 euro via het nog lopende contract.
Kpn 08000402 kan hier ook niets mee, kan iemand van hier er iets mee?
icon

Beste antwoord door C. van Dijk 25 juni 2019, 17:27

Vandaag terug geweest in de winkel, ander personeelslid en tevens andere manager?🤔 Maar goed alles is opgelost en gewoon een vervangend toestel gekregen.😍
Dus deze kan op slot, aangezien ik het niet meer kan verwijderen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Vandaag terug geweest in de winkel, ander personeelslid en tevens andere manager?🤔 Maar goed alles is opgelost en gewoon een vervangend toestel gekregen.😍
Dus deze kan op slot, aangezien ik het niet meer kan verwijderen.
Reputatie 7
Badge +21
@C. van Dijk, fijn om te lezen dat het zo snel al is opgelost! Wel vreemd, in principe zou iedereen dezelfde benadering moeten hebben. In ieder geval, veel plezier met je vervangende toestel en geniet van het weer 😉

Reageer