Beantwoord

Hussel korting niet verwerkt op mijn factuur

  • 31 July 2020
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

@Lisa  Ik heb helaas hetzelfde probleem, ik heb mobiel en het totaalpakket thuis. In mijn KPN staat: abonnement mobiel= 16,50    eronder staat hussel korting 5 euro. Maar de factuur blijft 16,50, zo ook de automatische afschrijving 😞 gr. B.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 August 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @mr B, dit is vreemd. Ik zie hier namelijk netjes een huishouden staan, met daarin ook dat je mobiele abonnement in aanmerking komt voor die korting en het ook zou moeten hebben. Maar op de factuur staat het inderdaad niet. De korting is geactiveerd op 1 juli, je mobiele factuur kwam op 13 juli. Normaliter zou ik dan verwachten dat het wel gelijk verwerkt wordt. Maar, ik wil voor de zekerheid graag even je volgende factuur afwachten. Als het onverhoopt namelijk toch niet op de factuur van juli verwerkt kon worden, krijg je het dubbel op de komende. Mocht je op de 13e, als je de mobiele factuur van augustus krijgt, nog steeds geen husselkorting zien, trek hier weer aan de bel. Dan ga ik hier verder achteraan.

Reputatie 7

Welk mobiel abonnement heb je dan eigenlijk?

Ik ken geen abonnement van €16,50.

Ik ken er wel één van €21,50 en dan kom je met de €5,- KPN Hussel korting op €16,50.

 

Reputatie 1
Badge

@wjb  k heb een abbonnement met enkel bellen geen internet. Dat zou 16,50 zijn minus de hussel is 11,50 . Groetjes Mr. B.

Reputatie 7

@wjb  k heb een abbonnement met enkel bellen geen internet. Dat zou 16,50 zijn minus de hussel is 11,50 . Groetjes Mr. B.

Maar die kost toch €10,-? (€15,- minus €5,- KPN Hussel.)

 

Reputatie 1
Badge

@wjb  fijn dat je meedenkt, echter  heb ik een abonnement afgesloten dat 16,50 euro per maand kost (maandelijks opzegbaar dus 1,50 euro op de 15 euro extra kosten) . 16,50 minus de 5 is 11,50 euro. Snap je 'm ? :)

Groetjes Mr. B.

Reputatie 7

@wjb  fijn dat je meedenkt, echter  heb ik een abonnement afgesloten dat 16,50 euro per maand kost (maandelijks opzegbaar dus 1,50 euro op de 15 euro extra kosten) . 16,50 minus de 5 is 11,50 euro. Snap je 'm ? :)

Groetjes Mr. B.

Helder.

Heb je het telefoon nummer aangemeld voor KPN Hussel via deze site?

Reputatie 7
Badge +30

De korting is geactiveerd op 1 juli, je mobiele factuur kwam op 13 juli. Normaliter zou ik dan verwachten dat het wel gelijk verwerkt wordt. Maar, ik wil voor de zekerheid graag even je volgende factuur afwachten. Als het onverhoopt namelijk toch niet op de factuur van juli verwerkt kon worden, krijg je het dubbel op de komende. 

 

Je nieuwe factuur is inmiddels aangemaakt, @mr B, en ik zie daarop dat de Husselkorting goed verwerkt is. Zowel voor de huidige maand als voor de afgelopen maand. Je hebt op deze factuur dan ook €10 korting, en dan vanaf de volgende factuur netjes elke maand de €5.