Beantwoord

Hussel/ Telfort Compleet korting niet verrekend

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Beste KPN,

 

Helaas zie ik dat mijn Black Friday korting niet lijkt verrekend op mijn eerste factuur. Mijn bestelling was als volgt:

 

  • 20 GB + onbeperkt bellen/sms voor 21,50 / maand
  • Toestel maandelijkse betaling 18,00 / maand
  • Totaal: 39,50 / maand

Ik zie helaas dat op mijn factuur een hoger bedrag staat. Kan dit zsm gecrediteerd worden?

 

Bij voorbaat dank,

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 January 2020, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sleutel, dit is je eerste factuur, die pakt altijd iets hoger uit omdat de factuurperiode meer dan 1 maand beslaat en daarnaast de eenmalige activatiekosten in rekening worden gebracht.

Daarnaast zie ik dat de Black Friday korting wél is meegenomen, wat ontbreekt is de korting voor KPN Hussel. Die €7,50 korting krijg je als je jouw mobile abonnement combineert met een KPN abonnement voor thuis. Heb je wel een abonnement voor thuis? Zo ja, dan kun je je je hiervoor aanmelden!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sleutel, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat het nu duidelijk is hoe het zit met de korting. Zo nee, dan hoor ik het graag!

@Maja_ dank voor je bericht!

 

Ik heb me vorige week inderdaad aangemeld, voor het compleet pakket (ik heb al een half jaar Telfort Internet & TV thuis). Bij het afsluiten van het abbonnement werd mij niet duidelijk dat ik dit nog apart moest aangeven. Wordt de husselkorting nog met terugwerkende kracht verrekend op de volgende factuur? 

Met vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +20

Ah, als dit niet helemaal duidelijk is geweest snap ik dat je dit niet direct hebt gedaan. Je aanmelding voor ‘Telfort Compleet’ zal verwerkt worden op de 1e van de volgende maand, ik weet niet helemaal zeker vanaf welke datum er korting verrekend zal gaan worden. Zou je hierover weer aan de bel willen trekken als je de volgende factuur hebt ontvangen en er is géén korting verrekend voor de maand januari?

Hi Maja,

Dank wederom. Ik hou de volgende factuur in de gaten en laat het je weten.

Met vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal goed, ik hoor het uiteraard ook graag als het wél in orde is met de korting :relaxed:

Hi @Maja_ ,

 

Zojuist de rekening van maand februari binnen gekregen, waarin de korting dit keer wel is toegepast voor de maand februari. Nu mist alleen nog de korting voor de maand januari. Hopelijk kun je hier nog bij helpen.

Alvast dank voor je hulp zover!

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Maja_ ,

 

Zojuist de rekening van maand februari binnen gekregen, waarin de korting dit keer wel is toegepast voor de maand februari. Nu mist alleen nog de korting voor de maand januari. Hopelijk kun je hier nog bij helpen.

Alvast dank voor je hulp zover!

Hi! Maja is er vandaag niet, dus reageer ik. Ik heb de correctie voor je ingevoerd, dus op de volgende factuur komt het helemaal goed. :smile:  

Dankjulliewel!