Beantwoord

Husselkorting €2,50 i.p.v. €7,50

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Geachte lezer,

 

Ik ben overgestapt van kpn prepaid naar kpn sim only. In de bestelling op de site van kpn wordt gevraagd of ik ook internet heb van kpn. Daar kies ik “ja” en dan krijg ik een groen blok van “jouw extra voordeel”. Hierin staat als eerst “elke maand tot €7,50 korting op Mobiel”. Maar in de factuur die ik krijg staat “Korting op mobiel €-2,50”. Ik heb gekozen voor de databundel van 3GB, voor €15,00. Op mijn factuur die ik bij de simkaart kreeg staat “KPN 3GB onbeperkt bellen/SMS €17,50” en “Korting op mobiel €-2,50”??

Klopt dit wel? Ik kies toch voor 3GB bundel van €15 en dan zou mijn Hussel voordeel €-2,50 zijn, dan kom ik op een bedrag van €12,50!! En hoe wordt de hussel voordeel bepaald? Waarom geen €-7,50 korting op mobiel zoals in groene blok aangegeven?

 

Ik vind dit enigszins misleidend, omdat in het blok van keuze voor databundel 3GB toch echt €15 staat en geen €17,50. Graag uw uitleg hierover.

 

Alvast bedankt voor de reactie, Groet Peter 

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 December 2021, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dodge ,

Een KPN-Husselkorting van 7,50 per maand wordt alleen gegeven op de meest uitgebreide mobiele abonnementen.  Bij een abonnement van 3 GB kun je een korting krijgen van 2,50 per maand. 

 

Jij schrijft : 

Ik vind dit enigszins misleidend, omdat in het blok van keuze voor databundel 3GB toch echt €15 staat en geen €17,50. Graag uw uitleg hierover.

 

Antwoord:  

Maar die korting van 2,50 per maand moet je nog wel even aanvragen. 

Want het lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Maar er staat bij de keuze van 3GB wel dat dit abonnement €15 kost… En €15 - €2,50 is bij mij €12,50 Maar op de rekening staat in eens €17,50 met korting €2,50 is €15….?????

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Dodge, als je aangeeft "Ja, ik heb KPN internet" dan verwerken wij op de bestelpagina automatisch de Husselkorting. Zonder de extra Husselkorting is dit abonnement namelijk €17,50. Kies je namelijk voor:

 

 

Dan zie je dat het abonnement van 3GB per maand €17,50 kost.

 

 

Jeroen, dank voor de opheldering. Nu snap ik het.

Maar geef toe, als je niet gelijk ziet dat de kosten verspringen van €17,50 naar €15,00, dan lijkt het of het abonnement (zonder hussel voordeel) €15,00 kost. Misschien een tip:

In de 3GB optie gewoon €17,50 te laten staan, of daar al de husselkorting €17,50 - €2,50 = €15,00 te laten zien.

 

Bedankt alvast voor de antwoorden allemaal!!

 

Groet, Peter