Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt op factuur

  • 28 February 2020
  • 13 reacties
  • 329 keer bekeken

Goedemorgen,
 

Ik heb een vraag over de eerste factuur.  De Hussel mobiel korting wordt hier niet op berekend. Bij het bestellen van het abonnement wordt dit wel vermeld:

Abonnement     € 23.50
    1 jaar
    € 31.00
    20 GB data
    Onbeperkt min/sms
    Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)
    -€ 7.50

 

Wordt dit alsnog berekend op een volgende factuur of moet dit  worden aangepast? Kunnen jullie hier eens naar kijken? Alvast bedankt voor de medewerking.

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 March 2020, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kvoo, welkom op het forum! Top dat je je gegevens direct in hebt gevuld, ik kon je abonnement gelijk controleren :slight_smile:

Wat me opvalt, is dat er maar 1 abonnement geregistreerd is op het ingevulde adres.Je komt in aanmerking voor de Husselkorting, door een mobiel abonnement te combineren met een abonnement voor thuis, heb je wel een abonnement voor thuis bij KPN? Of bij Telfort of XS4ALL?

Hoi Maja, bedankt voor je reactie.   Fijn dat je het abonnnement hiermee al kon controleren.

Er staat ook nog een Telfort abonnement op het adres.  (glasvezel :tv,internet, vast bellen )

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok! Dan kan je je aanmelden voor Telfort Compleet, als die registratie is voltooid zal je de korting gaan ontvangen :slight_smile:

Laat je het weten als het is gelukt?

Bedankt Maja, ik heb het aangevraagd:

Bedankt voor je aanvraag voor Telfort Compleet. Als je recht hebt op Telfort Compleet dan start je voordeel zo snel mogelijk. Let op: dit kan maximaal 1 maand duren. Als je voordelen zijn gestart, krijg je van ons een bericht per e-mail of sms.   Alvast veel plezier met je Telfort Compleet voordelen!

 

 Als ik het goed begrijp ontvang ik de husselkorting dan uiterlijk over 1 maand? Bij de aanvraag van het abonnement werd niets vermeld over het invullen van dit formulier en stond dat de korting vanzelf wordt verleend als er op het adres een actief KPN, Telfort of XS4all abonnement geregistreerd is.
   

Reputatie 7
Badge +20

Zo zou het moeten zijn inderdaad, maar het lijkt er op dat dit niet direct goed is gegaan bij jouw aanvraag.

Trek je weer even aan de bel als je de eerste factuur ontvangt waar wél Hussel korting op staat? Dan weet ik precies over welke periode je geen korting ontvangen hebt terwijl dat wel de bedoeling was, zodat ik dit kortingsbedrag alsnog voor je kan verrekenen :slight_smile:

Kijk aan dat is een goede oplossing. Ik wacht dan de volgende factuur af en kom dan bij je terug:relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +20

Prima, spreek ik je dan weer!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kvoo! Is je nieuwe factuur inmiddels verschenen en zo ja, hoe staat de korting daar precies op? Hoor het graag :slight_smile:

Hoi Maja!  Bedankt dat je er weer op dit topic terugkomt

Ik zie nu dat ik gisteren de nieuwe factuur heb ontvangen. Hier is de Husselkorting nu gelukkig wél op verwerkt; het is berekend vanaf 30-03-2020 en voor de nieuwe maand april.    Kun je deze factuur ook inzien?

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie nu dat ik gisteren de nieuwe factuur heb ontvangen. 

Wat een timing ook van mij :sunglasses:

Ik zie inderdaad dat de korting is toegekend vanaf 30-03, ik ga er voor zorgen dat op de volgende factuur €22,50 in mindering gebracht gaat worden, voor de periode 03-01 tot en met 29-03. (Beetje afgerond in jouw voordeel :wink: )

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :relaxed:

 

Wat een timing ook van mij :sunglasses:

Hoi Maja! Ja heel goed! 

Super dat het zo geregeld kon worden en toch een leuk extratje die afronding (scheelt toch weer 0,48 :sweat_smile: )

Bedankt

 

Reputatie 7
Badge +20

Super dat het zo geregeld kon worden en toch een leuk extratje die afronding (scheelt toch weer 0,48 :sweat_smile: )

Jaja, alle beetjes helpen in deze tijden van crisis:relieved: