Beantwoord

ik kan na wijziging simkaart van telfort naar kpn alleen anoniem bellen

  • 25 July 2021
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Na de omzetting van mijn simkaart van telfort naar kpn kan ik alleen anoniem bellen. Ik heb reeds via instellingen bellen met nummerherkenning gekozen. Maar dat helpt niet

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 July 2021, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Het betreft het updaten (door KPN) van mijn Telfort simkaart naar KPN instellingen. Hierdoor kan ik alleen anoniem bellen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @HansRi! Ik begrijp dat je graag wilt dat je nummer weer wordt weergegeven als je belt! Goed dat jij de instellingen in je toestel al gecontroleerd hebt, ik wil dat ook graag vanaf onze kant doen.

Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met jouw gegevens?

  • Jouw volldige naam
  • Klantnummer
  • 06 nummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!

Hartelijk dank voor je reaktie, ik heb de gevraagde gegevens vermeld in mijn profiel. Hopelijk zoals het de bedoeling is. Ik kijk uit naar vervolg,

 

Vriendelijke groet

Hansri

Reputatie 7
Badge +16

Ja, perfect, dank je wel! Ik heb anoniem bellen bij deze uitgeschakeld: kun je dat checken? (eventueel even het toestel uit en aan doen)

Ja , ik kan weer gewoon met nummerherkenning  bellen. Dank je (u) hartelijk.  Ik en nieuw op dit forum. Maar dit werkt fantastisch. Mag ik weten wat uw status is? Bent u een kpn medewerker of een medeforumlid?

Vriendelijke groet, 

HansRi

Reputatie 7
Badge +16

Super, dan ben ik blij dat het weer werkt zoals gewenst! 

 

Vragen mag altijd! 😉 Ik ben één van de moderators op het KPN Forum: we zijn te herkennen aan het KPN logo achter onze naam. Wij kunnen ook alleen de gegevens zien die ingevuld worden in het Forum profiel (dat zien medeforummers niet en mogen zij ook niet naar vragen).

Je kunt hier met alle vragen terecht, onze Community denkt graag mee en daar waar nodig springen wij inhoudelijk in!

Dus mocht je nog vragen hebben, ergens tegenaan lopen of je denkt graag mee: wees welkom! 😁💁🏾‍♀️