Beantwoord

Ik vind KPN duur

  • 5 July 2019
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

KPN is de duurste provider van Nederland. Hun prijzen zijn belachelijk duur. Voor een abbonement van 5 gb met een s10e betaal je 42 euro p.m. dit komt na 24 maanden uit op 1008 euro. Het toestel zelf kost 538 euro op het moment. Je bent na 24 maanden dus bijna 2x het toestel kwijt aan kosten. Per maand is dat 19.58. Belachelijk deze prijzen. Gauw naar een andere provider. Zeg het voort!

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door wjb 5 July 2019, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Tja een abonnement met toestel is handig als je een recent model wil en niet die €538,00 kan missen. Je bent soms duurder uit. Ik doe al vrij lang sim only en koop zelf een geschikt toestel.
Van die € 42,00 moet je wel eerst minimaal € 25,00 halen de abonnements kosten met 5Gb
€17,00 × 24 = €408,00 niet die 1008.
De Samsung adviesprijs is €749,00

Bepaal zelf je bijbetaalprijs De totale toestelkosten (€ 528) blijven altijd gelijk.
In bovenstaande berekening zal je dan €120,00 eenmalig moeten bijbetalen.
Totaal minder dan die 538,00
Reputatie 7
@V kerkhoff,
Er gaat toch iets mis met jouw berekening.


Zonder éénmalige bijbetaling betaal je €22,- per maand voor dat toestel en dat is in twee jaar dus nog steeds €528,-.

Overigens best gedurfd om je zo uit te laten over je eigen werkgever.
@wjb ik spreek voor de algemene nederlandse consument. Als iemand een nieuw abbonement afsluit bij kpn dan betaal diegene 42 euro p.m en dan krijg degene de s10e gratis erbij. Dan zit degene toch na 24 maanden op 1008 euro.
En dan heeft kpn bijna 500 eueo verdient aan de consument.
Reputatie 7
Je "vergeet" dat van die €42,- er €20,- voor het abonnement zelf zijn en €22,- voor de afbetaling van het toestel. Het toestel kost je dus echt "maar" €528,-. De andere €480,- betaal je ook als je een sim-only abonnement zou nemen.