Beantwoord

Ineens geen nummerweergave meer op Samsung A51

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb ook een a51 en ineens ook dat mijn nummetweergave uitstaat en met geen enkele instelling weer goed te krijgenn ,ik word er langzamerhand een beetje moe van.

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 July 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Doede1963, welkom op het forum. Als de nummerweergave op jouw toestel aanstaat maar toch niet werkt kan ik voor je kijken wat ik er over kan zien. Gaat het daarbij over de nummerweergave van binnenkomende gesprekken, of over het meesturen van jouw nummer als je belt naar anderen?

Zou je jouw forumprofiel daarvoor volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Doede1963, en op je profiel zie ik geen gegevens staan. Als ik nog met je mee kan kijken kan je dat invullen en een seintje geven.

Hallo Jasper, 

Het ging om uitgaande telefoontjes,  na wat heen en weer gevlieg en gebel naar de kpn winkel en klantenservice bleek de fout echt bij kpn te liggen en is het uiteindelijk opgelost door de technische service ,wel jammer dat ze geen contact opgenomen hebben want om dat het niet duidelijk was wat het telefoonnummer van kpn is ben ik via 1885 toch bij kpn terecht gekomen kost even  €17,43 plus het advies om terug naar de mediamarkt te gaan omdat het aan de telefoon lag volgens desbetreffende medewerker van kpn dat was 70 km totaal ,weer gebeld met kpn nu wel het goede nummer weer doorverwezen naar kpn winkel daarvoor 32km totaal moeten rijden en uiteindelijk ligt de fout bij kpn dus ja tevreden aan de 1ne kant wel aan de andere kant niet.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het (via omwegen) is gelukt @Doede1963, ik had ook het vermoeden dat de technische dienst hier een blik op zou moeten werpen en zij hebben het uiteindelijk kunnen oplossen. Het nummer wat je hebt gebeld is inderdaad niet ons nummer, ons nummer is gratis: 0800-0402. Op onze website kan je die ook vinden: Contact en klantenservice. Als je een nummer van een bedrijf zoekt kan je het beste altijd op de website zoeken, nummers als 1885 zijn doorverbinddiensten waarbij je voor hen blijft betalen na het doorverbinden.