Beantwoord

iPhone X kan niet geleverd geworden

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb 4 weken geleden een bestelling gedaan voor een Iphone X 64GB Space Grey.
Na aanvankelijk 3 weken berichten dat hij niet op voorraad is werd ik gebeld.
Helaas kon ik niet oppakken (en dit gebeurde ook een dag later) en de ingesproken voicemail meld: helaas komt hij niet meer en ik heb voor u een aanbieding (Xs).
Prompt 1 dag later wordt de order van de X geannuleerd.
Klantenservice gebeld (...) die aangeeft dat er idd een omwisseling gaande is omdat de X niet meer geleverd wordt.
Maar wat blijkt: er kan geen contact worden gelegd met de Outbound organisatie om de Xs te verkrijgen.

Wie kan mij helpen? Hoe dit op te lossen? KPN moet toch haar verplichtingen nakomen? De order verwijderen en doen alsof iedereen onbereikbaar is dat kan toch niet?

Hoor graag.

Johan van Dijk

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Johan van Dijk 30 August 2019, 15:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Johan van Dijk Het is natuurlijk enorm jammer dat je eerste keuze toestel niet geleverd kan worden. Het kan helaas gebeuren dat je langer op een toestel moet wachten omdat het (tijdelijk) niet leverbaar is. In jouw geval heeft er helaas toe geleid dat de order geannuleerd moest worden en dat er alternatief geboden is. Heb je inmiddels contact gehad over hoe nu verder? De Xs is je aangeboden als alternatief, maar dit is nog niet verwerkt? Als je met de reguliere klantenservice belt dan zou je daar prima geholpen moeten worden.
Dag Bart,
Inmiddels heb ik weer contact gehad met de klantenservice.
Men heeft een mail aangemaakt voor de Outbound unit.
Deze zou dan weer moeten gaan bellen.
Ik ben benieuwd, het is inmiddels 2 dagen geleden, ik houd je op de hoogte!
Johan
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Johan van Dijk Dank voor de update! Ik hoop van harte dat het snel in orde komt!
Inmiddels weer contact gehad met een club uit Den Bosch en zij gaan het in orde maken is mij beloofd. Nog even afwachten dus.
Reputatie 7
Badge +20
Prima, @Johan van Dijk . Hopelijk is het snel in orde!

Reageer