Vraag

kan geen Mb's delen

  • 16 February 2020
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb een nieuw abo viir mijn dochter maar ik kan met haar niet mbs delen met mijn vrouw wel zijn wel aangemeld bij kon compleet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rucky! Als alle nummers aangemeld staan op het zelfde adres zou je inderdaad gewoon MB's moeten kunnen delen! Ik kijk graag met je mee waarom dit nog niet werkt bij jullie. Zou je je profiel aan willen vullen (inclusief 06-nummers in Persoonlijke opmerkingen veld) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rucky We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ik kan geen mbs delen met mijn ander nummer in mijn huishouden  sommige wel anderen niet

 

 

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rucky! Als alle nummers aangemeld staan op het zelfde adres zou je inderdaad gewoon MB's moeten kunnen delen! Ik kijk graag met je mee waarom dit nog niet werkt bij jullie. Zou je je profiel aan willen vullen (inclusief 06-nummers in Persoonlijke opmerkingen veld) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?