Beantwoord

Kan ik mijn abonnement tijdens looptijd aanpassen?

  • 29 October 2019
  • 8 reacties
  • 1992 keer bekeken

 

Hoi@Kpnfan, Tussentijds naar boven bijstellen kan, maar het is niet mogelijk om daar een telefoon bij te nemen. Het advies om een losse telefoon te kopen is uiteraard wel een optie.

 

 

Gelden deze regels nog steeds? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze, quote uit dat topic toegevoegd ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door wjb 30 October 2019, 07:57

Bekijk origineel

8 reacties

Ja.

Een telefoonlening kan alleen afgesloten worden i.c.m. een nieuw abonnement. Dat is wat je doet bij verlengen: nieuw abonnement nemen op bestaande aansluiting.

V.a. 120 dagen voor je contracteinde kan je al verlengen. Nieuw toestel kan je dan meteen gebruiken; het abonnement gaat natuurlijk pas in na je huidige.

@Tazz 

Ik doelde meer op het tussentijds veranderen van het abonnement, zowel omhoog als omlaag...

Reputatie 7
Badge +24

Omhoog zal allicht gaan, omlaag niet. Het is een contract hé...

Reputatie 7

De nieuwe KPN Hussel abonnementen kunnen één keer per maand zowel naar boven als naar beneden bijgesteld worden.

Bron.

Wij hebben geen hussel abonnement. En zullen daarmee ook duurder uit zijn. Kidssim alleen al  3 (3 kinderen) x 3 euro per maand duurder dan hun huidige abonnent bij KPN.

 

Het betreft gewoon een lopend abonnement voor mobiel. Met 10 gb data en 300 belminuten. Goedkoopste abonnement zeg maar. Zou deze soms qua data omhoog willen zetten voor 1 of 2 maanden maar soms ook voor het bellen. 

Kan je die nu dan wel omhoog bijstellen maar later niet weer terug naar je eerdere goedkope abonnement of juist wel? 

Want dit is mij eerder ook verteld (eind maart dit jaar) maar krijg nu tegenstrijdige antwoorden daarop. Dus kan wel omhoog maar niet terug, andere medewerker zegt je kunt altijd terug verlagen tot het door jou in eerste instantie afgesloten abonnement.

 

Reputatie 7

De "oude" mobiele abonnementen kunnen naar boven gewijzigd worden en daarna weer teruggezet worden naar de oorspronkelijk gecontracteerde waarden.

wjb is me voor met het uiteindelijke antwoord :slight_smile: .

En tja, uit die quote kon ik niks anders halen dan het antwoord dat ik gaf… In beide zinnen betreft het daar nml een (nieuwe) telefoon.

Reputatie 5
Badge +7

De "oude" mobiele abonnementen kunnen naar boven gewijzigd worden en daarna weer teruggezet worden naar de oorspronkelijk gecontracteerde waarden.

@Tazz Welkom op ons KPN forum, @wjb en @PeterG hebben het juiste antwoord al gegeven. Je kan je abonnement naar boven wijzigen, hierna mag je weer naar beneden maar nooit lager dan je ingestapte contract. Hou er rekening mee dat een wijziging ingaat wanneer je nieuwe bundel start. Dus stel je voor ik wil op 1 november naar een hogere bundel moet ik dit in oktober regelen. 

Reageer