Beantwoord

kan met 1 nr geen mb delen

  • 25 July 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

Ik heb 3 nr gekoppeld. Ik zie deze ook in app. Maar kan slechts tussen 2 nr mb's delen.

Het 3de nr van onze zoon lukt niet. 

Graag hulp. Maakt zijn vakantie nog fijner!!🙃

Met vriendelijke groet Mirjam 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 July 2020, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @awl , je hebt deze vraag ook al eens elders gesteld.

Is je zoon toevallig klant van Telfort, zo ja, dan kan mb's delen niet met je zoon.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @awl. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw zoon. Ik heb het voor jou uitgezocht en zag dat het nummer van jouw zoon nog niet was toegevoegd aan het KPN Compleet huishouden. Ik heb het nummer zojuist toegevoegd. Zou je later op de dag willen testen of het werkt en in dit topic willen laten weten of het is gelukt?

Hoi Vikash,

 

Het werkt helaas nog niet.

Kan wel met mijn partner delen, maar we kunnen beide niet met onze zoon delen.

Zou fijn zijn als we dat ook allebei kunnen

 

Hoi @awl. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw zoon. Ik heb het voor jou uitgezocht en zag dat het nummer van jouw zoon nog niet was toegevoegd aan het KPN Compleet huishouden. Ik heb het nummer zojuist toegevoegd. Zou je later op de dag willen testen of het werkt en in dit topic willen laten weten of het is gelukt?

Hoi Vikash, 

Ik zie dat bij mijn zoon onze nrs welzijn toegevoegd. Maar zijn nr nog niet bij ons. Mijn zoon's  nr geeft wel aan dat hij niet kan delen omdat hij hussel abbo heeft.  Maar dat zou toch wel moeten kunnen! Van compleet naar husselen en vise versa?!

@awl Het lijkt er op dat er iets administratief was blijven hangen. Dat heb ik zojuist een zetje gegeven. Kan je kijken of het nu wel werkt?

Dank je wel! 

Het is gelukt. 

"Nice!!!" Zegt mijn zoon 😂

Dank je wel! 

Het is gelukt. 

"Nice!!!" Zegt mijn zoon 😂

Cool :-)