Vraag

Kan niet gemiste oproepen zien sinds ik bij KPN ben

  • 24 August 2020
  • 7 reacties
  • 503 keer bekeken

Sinds kort zit ik bij KPN en valt het me op dat wanneer mensen mij bellen terwijl ik in gesprek ben met iemand anders, ik daarna niet kan zien bij gemiste oproepen dat ze hebben gebeld. Ook krijg ik geen seintje tijdens het bellen zelf, zodat ik eventueel over kan gaan op een wisselgesprek. Ik heb nu al een paar keer gesprekken gemist, vooral als mensen geen voicemail inspreken. Ik hoop dat jullie raad weten hoe ik dit kan oplossen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @chrisdib ,

Heb je na jouw overgang naar KPN ook jouw simkaart vervangen? 
 

Zo niet? , probeer dat eens. 

Ja, simkaart is vervangen, dus dat kan het niet zijn. Helaas!

Reputatie 7
Badge +15

@chrisdib Welkom op het forum. Wat irritant dat je niet kunt zien wie je gebeld heeft, ook vreemd dat dit gebeurt. Op het moment dat je niet in gesprek bent, is het nummer dan wel zichtbaar? Is er ook een mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen en te controleren of het probleem zich daar ook voordoet? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of alles op het netwerk juist staat. 

Volgens mij zie je dat in dat geval alleen als je wisselgesprek op je telefoon aan hebt staan.

Reputatie 7
Badge +15

@chrisdib Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hi Rutger,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd wegens drukte. Nee probleem is niet opgelost. Leer er momenteel mee leven maar niet echt happy. Heb simkaart nog niet in een ander toestel getest omdat ik maar 1 toestel heb. Eens kijken wiens toestel ik kan lenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@chrisdib Bestaat het probleem nog? En is het al gelukt om het eens in een ander toestel te proberen?