Beantwoord

Kids Sim korting en mb's delen

  • 2 May 2020
  • 16 reacties
  • 877 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo,

Gisteren heeft mijn dochter een Kids Sim abonnement gekregen (vandaag 2/5/'20) in gebruik genomen).

Ik heb er wat vragen over:

  1. De korting van 5,- zie ik nergens staan, ik lees 14,50 ipv 9,50.
  2. Ik heb haar Kids Sim gekoppeld in MijnKPN omgeving maar kan geen mb's delen. Ik heb mij daarvoor aangemeld maar krijg foutmelding. Ik heb geen KPN Hussel. Ik heb wel een KPN Sim Only abonnement (dat is in begin dit jaar gemigreerd van Telfort naar KPN) Verder heb ik Telfort Thuis (TV en internet). Wat kan ik doen om toch die korting te krijgen? Bij aanmelding Kids Sim werd optie gegeven of je al KPN of Telfort klant was dus ik ga ervan uit dat dit goed komt. Mijn profiel is aangevuld :)

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 June 2020, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Aanvulling: 

Komt het omdat ik bv geen extra's heb? 

Ik heb het deze week ook bij 2 kennissen ingesteld via mijnkpn en kregen al gauw de korting maar ze hebben wel Spotify Premium. Ze hebben allebei Telfort thuis en KPN mobiel (voorheen Telfort) net als ik. Dus hoe krijg ik ook die korting? Ik zie de reactie wel komen. Bedankt. 

Beste @Muziekliefhebber1975 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm

Reputatie 5
Badge +3

Beste @Muziekliefhebber1975 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm

Bedankt @Jeroen Ruiter 

Profiel is helemaal ingevuld, zie 1e bericht.

Nu feestdagen dus ik snap dat het wat langer duurt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Muziekliefhebber1975, je hebt eigenlijk twee vragen. 

Waar is mijn korting? Heb je je aangemeld voor Telfort Compleet? Dat is namelijk als je Telfort Thuis met KPN mobiel combineert, dan krijg je de korting. Gaat de 1e van de volgende maand in.

En dan het MB's delen. Telfort abonnementen hebben nooit MB's kunnen delen. Dus je kan ook niet delen met de Kidssim helaas. Mocht je je Telfort abonnement kunnen verlengen naar een Hussel abonnement, dan kan dat wel. 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt @Bart_Z 

Helder. Alleen wat ik niet snap; bij 2 andere kennissen hebben ze in de MijnKPN app onder het kopje Producten: Kids 1GB en onbeperkt bellen/sms staat eronder: Hussel Mobiel Korting (5euro) terwijl ze precies hetzelfde abonnement hebben dan ik: Telfort thuis, Telfort mobiel wat nu KPN Mobiel is geworden.

Bij mij staat bij producten alleen de 2 telefoonnummers die ik heb (mijn eigen en die van mijn dochter).

Dus als je dat nog kan verklaren? Ik kan evt een screenshot sturen. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Dan zou de korting de eerstvolgende maand er moeten komen te staan namelijk.

Reputatie 5
Badge +3

Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Dan zou de korting de eerstvolgende maand er moeten komen te staan namelijk.

Ja aangemeld, 4 mei j.l. 

Reputatie 5
Badge +3

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik 4 mei jl Telfort Compleet heb aangevraagd, dat gaat de 1e van de maand in las ik (al begint mijn nieuwe bundel op de 15e). Ik zal wachten t/m 1 juni. Als het dan nog niet opgelost is laat ik weer van mij horen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ja graag. Ik ga er in ieder geval van uit dat het 1 juni geregeld is. 

Reputatie 5
Badge +3

Ja graag. Ik ga er in ieder geval van uit dat het 1 juni geregeld is. 

@Bart_Z 
Hoi Bart,

Helaas! Niet geregeld. Hetzelfde als vorige maand. Ik heb mij vorige maand aangemeld via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm
Met mijn telefoonnummer wat van Telfort was en een nieuw kids abonnement. Verder heb ik Telfort Thuis. Dat zou toch voldoende moeten zijn voor die korting? 

Zie bericht 8 mei j.l.: In app van kennis staat: TFT BelBundel 2015 700/175 TFT Combivoordeel Mobiel

Kids 1GB en onbeperkt bellen/sms Hussel Mobiel Korting (5 euro)

Ik heb hetzelfde abonnement, ben op paar dagen na een jaar klant van Telfort Thuis en heb vorige maand Kids abonnement afgesloten maar kennis betaald 9,50 ipv 14,50 voor kids abonnement. Ik betaal 14,50.

Vorige maand en net nog eens aangemeld voor Hussel:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

En dan lees ik dit: https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/aanmelden-nog-niet-mogelijk.htm

Weet jij hoe het zit? :) 

Ik neem aan als ik overstap naar KPN Thuis dat ik wel de korting krijg? Zit erover na te denken want qua extra's bij abonnement scheelt het bijna niks meer maar ik wacht even tot Experiabox 12 leverbaar is voor nieuwe klanten :) 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. :(

Ik ben daar op bezig geweest. Volgens mij heb ik je nu aangemaakt en moet het volgende maand wel goed komen. Ik heb in ieder geval die 5 euro die je nu mist vergoed. Die vind je op de volgende factuur in mindering. 

Als je overkomt naar KPN, krijg je het zeker ja, dan gaat het automatisch. Je verliest dan wel jouw Telfort e-mailadressen.

Reputatie 5
Badge +3

Ik zie het inderdaad. :(

Ik ben daar op bezig geweest. Volgens mij heb ik je nu aangemaakt en moet het volgende maand wel goed komen. Ik heb in ieder geval die 5 euro die je nu mist vergoed. Die vind je op de volgende factuur in mindering. 

Als je overkomt naar KPN, krijg je het zeker ja, dan gaat het automatisch. Je verliest dan wel jouw Telfort e-mailadressen.

@Bart_Z 
Ik wilde net al hierheen komen om je te bedanken maar je had al bericht hier neer gezet. Heb mail gekregen, nu staat het ook in mijnKPN. Goed werk! Ben er blij mee. Bedankt Bart! 

Nog paar vragen als je het niet erg vindt: Ik heb gekeken in mijnKPN om mijn dochter extra mb's te kopen (ik weet dat delen niet kan) maar kan niks erbij kopen in de app en via computer. Kan dat niet bij een Kids sim? Dat kan wel als ik met mijn Telfort sim-only naar KPN ga of is dat bij Kids-sim gewoonweg niet mogelijk? Ik weet dat extra diensten niet te bestellen zijn en dat is prima maar als ouder zijnde zou dat misschien wel handig kunnen zijn. 

 

Reputatie 5
Badge +3

@Bart_Z Nog een kleine opmerking die ik eerder vanavond over het hoofd heb gezien:

In MijnKPN app en op computer staat dat ik voordeel krijg, dat is prima maar bij Kids abonnement staat geen Hussel Mobiel Korting (5 euro). Dat staat bij die kennis wel. Ik kan dus niet zien welk voordeel ik krijg. Het volgende lees ik: 

Omdat u zowel KPN Thuis als KPN Mobiel hebt, ontvangt u voordelen. Op deze pagina ziet u uw persoonlijke voordelen en die van uw huishouden.

Voordelen per product

Kids 1 GB en onbeperkt bellen/sms

06-...

TFT BelBundel 2018 2000/onbeperkt

06-...

Dat zal er dan waarschijnlijk volgende maand wel staan? Mocht het niet zo zijn dan laat ik weer van mij horen. Uiteindelijk komt het allemaal goed :)

Reputatie 7
Badge +20

Ja, ik ga er nu van uit dat het er volgende maand staat. Zo niet, dan hoor ik dat nog weer, dan kan ik dat hopelijk goed herstellen. Je zal dan in ieder geval de korting weer handmatig van mij krijgen als het niet goed staat. 

En ja, het klopt dat je niet kan bijkopen bij de Kidssim. Normaal kan je delen vanaf jouw KPN abonnement namelijk.

Reputatie 5
Badge +3

Ja, ik ga er nu van uit dat het er volgende maand staat. Zo niet, dan hoor ik dat nog weer, dan kan ik dat hopelijk goed herstellen. Je zal dan in ieder geval de korting weer handmatig van mij krijgen als het niet goed staat. 

En ja, het klopt dat je niet kan bijkopen bij de Kidssim. Normaal kan je delen vanaf jouw KPN abonnement namelijk.

@Bart_Z 

Goedemorgen Bart,

Helaas weer niet de korting gekregen. Net de rekening binnen gekregen met 14,50 erop.

Ik had ook al mijn twijfels of het goed zou gaan omdat ik via mijnKPN zie staan onder producten: Voordelen per product; ik zie dan de bundel die ik heb maar er staat geen 5,- korting, dat is verder leeg. Bij iemand anders zie ik dat wel staan. 

Dat ik die 5,- krijg weet ik, dat is fijn maar hoop dat het vanaf volgende maand wel geregeld is dat ik jou niet meer hoef lastig te vallen :)

Bedankt voor je moeite. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Muziekliefhebber1975. Ik neem het (tijdelijk) even over van Bart. Wat vervelend dat het opnieuw niet is gelukt om deze korting te activeren. Ik heb net als Bart vijf euro vergoed en daarnaast een melding doorgezet naar een achterliggende afdeling om dit verder uit te laten zoeken. Ik hoop dat het nu blijvend wordt verholpen. :fingers_crossed_tone3: