Beantwoord

Klacht indienen

  • 6 May 2019
  • 9 reacties
  • 260 keer bekeken

Ik heb een klacht en heb alles op een rij gezet in een Word file.
Waar kan ik deze naartoe sturen of met wie kan ik het delen?
icon

Beste antwoord door Nadia 6 May 2019, 22:05

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Een klacht is nooit leuk. Kijk even op de site. Daar vind je de diverse mogelijkheden om een klacht in te dienen. Je kan ook hier op het forum je klacht neerzetten. Een medewerker van kpn reageert daar doorgaans binnen 48 uur op.
Reputatie 7
Badge +28
Als je de klacht hier op het forum wilt zetten, kan je al je persoonlijke gegevens in het forum-profiel zetten. Die gegevens zijn dan alleen maar zichtbaar voor eem moderator.

Dus geen adres /telefoonnummer// klantnummer e.d. noemen in de tekst van de klacht.
Dankje voor je reactie. Ik heb de site gecheckt, echter staat er niet echt een optie bij voor mij. Ik wilde namelijk mijn klacht mailen aangezien het een heel verhaal is. Even afwachten en kijken of hier iemand van KPN reageert.
Reputatie 7
Badge +28
KPN is niet meer per mail bereikbaar. Wel telefonisch, per chat of hier op het forum.
Reputatie 7
Hay @JOG., welkom op de community van KPN. Dat is erg balen, een klacht is inderdaad niet fijn. We zijn wel blij dat je het met ons wilt delen, alleen dan kunnen we onze dienstverlening aanpassen op de wensen van onze klant.

Je mag het probleem en ongenoegen gerust hier kwijt. We helpen samen met andere deskundige forumgebruikers een passende oplossing te vinden. Wil je niet alles openbaar melden en het liefst één-op-één contact met een KPN-medewerker? Geen probleem, je kunt je klacht bij de klantenservice kwijt via telefoon of chat, mijn collega's staan 24/7 voor je klaar. Nog een ander alternatief voor e-mail is het klachtenformulier, je kunt er ook documenten uploaden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail en binnen 10 werkdagen zal mijn collega telefonisch contact met je opnemen.

Laat je hier weten als we op het forum iets voor je kunnen betekenen? :)
Hallo @Nadia , je bedoelt waarschijnlijk uploaden via het contactformulier.🤔
. . . een ander alternatief voor e-mail is het klachtenformulier. . .
Dat kan dan (nu?) wel, dat is dan toch wel weer mooi, dan luistert er toch iemand naar de vele reacties (hier) er over.
Reputatie 7
Dat is mogelijk @KeesYagi. Maar, ik ben ervan overtuigd dat je het beste een klacht bij de klantenservice (of hier) kenbaar kunt maken. We kunnen dan meteen aan de slag, doorvragen wat er precies aan de hand is en kijken naar een passende oplossing. Versturen van e-mail is een (onnodig) tijdrovend proces waarbij je meerdere mailwisselingen nodig hebt om tot de kern van het probleem te komen. Dit maakt het voor de klant niet erg prettig. Vandaar dat de voorkeur uitgaat naar direct contact. Mocht de klantenservicemedewerker écht geen oplossing voor handen hebben, dan kan de klacht worden doorgezet naar de 'tweede lijn'. Dan gaat klantreacties er over buigen. In principe is dat hetzelfde proces als de klacht via het formulier indienen, maar dan kan een medewerker eerst proberen de klacht op te lossen :)
Reputatie 7
Hoi @JOG., helaas hebben we je hier niet meer terug gezien 😞 Ik neem aan dat je via de klantenservice of het online formulier de klacht bij ons kenbaar hebt gemaakt. Ik sluit daarmee dit topic. Mocht je toch nog vragen hebben, meld het hier gerust. De community helpt je graag!

Reageer