Goedenavond. Bijna 2 jaar geleden heb ik bij KPN een simonly abonnement met toestel afgesloten. Aangezien ik thuis ook tv, internet en bellen van KPN heb krijg ik standaard via KPN Compleet 5 euro korting per maand op mijn mobiel abonnement. Daarnaast kreeg ik nog een persoonlijke korting van 5 euro per maand op mijn mobiel abonnement. 2 jaar geleden was aangegeven dat als ik nu mijn Sim only abonnement zou verlengen dat ik die 5 euro persoonlijke korting zou behouden (ook als ik geen nieuw toestel wilde hebben) naast de KPN Compleet korting. Deze afspraak zou in het systeem van KPN vastgelegd worden. Op 9 juli jl. telefonisch contact opgenomen met KPN klantenservice aangezien ze deze verlenging met persoonlijke korting niet in de KPN winkel konden verzorgen. Schetst mijn verbazing dat degene aan de telefoon zegt dat deze afspraak niet in het systeem vastgelegd is. Zoals zo vaak in het verleden niet gebeurd is. Hij heeft met de afdeling opzeggingen overlegd. Ze konden die 5 euro korting niet geven aangezien ik nu geen mobiele telefoon erbij nam. Het enige wat ze konden doen was mij 2,50 euro aan korting aanbieden. Alhoewel ik het er absoluut niet mee eens was toch maar daarmee ingestemd omdat ik al door had dat die 5 euro korting mij met geen mogelijkheid gegeven zou worden. Alhoewel mij 2 jaar geleden gegarandeerd anders toegezegd was. Ik zou teruggebeld worden door een collega van de afdeling opzeggingen om dit in orde te maken. Na ongeveer 10 minuten werd ik teruggebeld. Had duidelijk al in het begin van het eerste gesprek aangegeven voor welk abonnement ik dan wilde kiezen. Krijg ik ineens te horen dat die 2,50 euro niet mogelijk is. Dan zou ik voor meer GB aan data moeten kiezen. Ze konden me alleen maar 1,50 euro korting geven anders zou ze fraude plegen. 5 euro werd eerst 2,50 euro. 2,50 euro werd binnen 10 minuten teruggebracht naar 1,50 euro!!! Hoe dan? Duidelijk aangegeven dat het 10 minuten eerder nog 2,50 euro was. Dat was dan verkeerd gecommuniceerd door de persoon die ik in het 1e gesprek aan de telefoon had. Dat is toch niet mijn fout? Waarom moet de klant boeten dat KPN haar zaken niet goed voor elkaar heeft en medewerkers van KPN beloftes doen die niet nagekomen worden? Nadat ik mijn ongenoegen flink geuit had en ook aangegeven had dat ik na zoveel valse beloftes van KPN nu toch echt zou overwegen om zowel mobiel als thuis bij KPN weg te halen zou mevrouw overleggen met waarschijnlijk een leidinggevende of er toch niet iets mogelijk zou zijn. Ik zou teruggebeld worden diezelfde dag door haar of door een collega omdat haar dienst er 15 minuten later zou opzitten. Dat was geen probleem had ik aangegeven. Dit alles heeft op 9 juli plaatsgevonden. Inmiddels zijn we 21 juli en je kunt het bijna raden: nog steeds geen telefoontje terug van KPN gehad. Wat moet je als klant in vredesnaam doen om KPN haar beloftes te laten nakomen?? Ik ben al zo lang klant bij KPN en dan laten ze je als klant zo barsten en gaan ze zo met je om. Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen want ik weet het zo langzamerhand echt niet meer. Gr Anja
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid