Beantwoord

Klacht over de levering van mijn nieuwe toestel

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 333 keer bekeken

Aangezien mijn abonnement bij een ander provider binnenkort verloopt, Heb ik dit keer gekozen voor KPN, alleen tot zoverre ben ik zeer ontevreden.

 

Sinds 10 oktober wacht ik op mijn bestelling van de nieuwe Iphone 11.

Ik snap dat in het begin het telefoon een hype was en misschien niet op voorraad was.

Maar dan snap ik niet waarom bij het bestellen ik wel zie 'Direct leverbaar'?

17 oktober, eindelijk een sms dat ik een afspraak kan maken voor mijn toestel ! 

Afspraak gemaakt voor 26 oktober tussen 14:00 - 16:00.

Eindelijk het is zo ver, 26 oktober wordt ik wakker gemaakt met een sms van Reviva: koerier moest vervangen worden en daarom een vertraging van 2 uur opgelopen en zal na het aangegeven tijdstip bij uw adres komen. (heb gewacht tot 18:00, 19:00, 20:00, gebeld maar schiet ook niks mee op en nu hier op de forum)

 

Verder heeft de koerier/KPN mij niks meer laten weten van mijn bestelling of dat het morgen komt.. ook op de bestelling staat er: AFGEROND, De bestelling wordt afgehandeld in ons magazijn.

 

Ik ben een ZZP'r in kan heel moeilijk mijn tijd inplannen voor een nieuwe bezorgafspraak, zoals te zien heb ik op 17 oktober het afspraak helemaal naar 26 oktober moeten verplaatsen voordat het voor mij mogelijk was om het pakketje te ontvangen. 

Nou moet ik waarschijnlijk weer een afspraak maken (Nog steeds wacht ik op een mail/sms?) alleen Moet ik dit keer weer vrij nemen en dan heel de avond thuis zitten wachten op een pakketje dat misschien wel/niet komt? 

Ik probeer het nog even via hier, als het niet opgelost wordt of het slechte communicatie tussen KPN/koerier, en mij zo blijft zal dit de laatste keer zijn dat ik een aanvraag indien bij KPN.

 

bestelnummer 19101036037480_1

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 October 2019, 10:46

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Tsja dat klinkt niet best. Ik denk dat de vervoerder hier wat steken laat vallen. Kpn valt (nog) niet zoveel te verwijten denk ik. Dit zal uitgezocht moeten worden. Daar zal best nog wat tijd in gaan zitten. Een medewerker gaat hier vast op reageren. Doorgaans binnen 48 uur.

Tsja dat klinkt niet best. Ik denk dat de vervoerder hier wat steken laat vallen. Kpn valt (nog) niet zoveel te verwijten denk ik. Dit zal uitgezocht moeten worden. Daar zal best nog wat tijd in gaan zitten. Een medewerker gaat hier vast op reageren. Doorgaans binnen 48 uur.

Dacht ik ook inderdaad, jammer dat het allemaal zo lang moet duren, ik denk als ik naar de winkel was gegaan ik het telefoon sinds 10 oktober al had !! haha

UPDATE": Midden in de nacht krijg je blijkbaar pas een mail van KPN dat de bezorger helaas niet langs had kunnen komen (Johhh! hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen..?) maar goed nieuw afspraak kunnen maken, ben benieuwd..

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@JesHoek, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Geen goeie eerste kennismaking met KPN helaas 😞 Dat betreur ik! Fijn dat je inmiddels wel een nieuwe afspraak hebt kunnen maken, ik heb alle hoop dat het nu goed gaat komen.

Mocht je toch nog problemen ervaren met de levering, wil je het dan even laten weten? Dan zoek ik het voor je uit! Hiervoor heb ik dan wel enkele gegevens nodig (naam, postcode + huisnummer, ordernummer / 06-nummer). Die kan je kwijt in je Forum profiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators ;)

Reageer