Goedemorgen Anche, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je op zoek bent naar een kopie van je huidige contract en abonnement. Daar wil ik je uiteraard bij helpen, bij die zoektocht. Op het moment dat je een contract afsluit, ontvang je het contract altijd per e-mail. Soms ook nog per papier, wanneer je in de KPN winkel de verlenging regelt. Maar ik snap goed dat deze misschien kwijt geraakt is. Om het een en ander voor je na te kijken en op zoek te gaan, heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer / 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en op die manier kan ik je verder helpen! Geef even een seintje wanneer je dit gelukt is 😉
@Anche, ik heb geen reactie meer gehad maar zie wel dat je jouw Forum profiel hebt aangevuld. Het laatste contract, in mei vorig jaar, heb ik via de mail opnieuw toegestuurd! 🙂
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.