Beantwoord

Kosten naar Nederland bellen vanuit Griekenland

  • 4 September 2017
  • 5 reacties
  • 4765 keer bekeken

Als ik op Kos Griekenland ben en ik bel mobiel naar Nederland moet ik dan iets extra's betalen

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Natasja_1 5 September 2017, 22:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Let wel op dat je verbonden bent met een Griekse provider en niet met een Turkse provider immers dan ga je dat wel stevig in jouw portemonnee voelen.
Hi Zonnetje55, welkom op het Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt. Op het moment dat je op Kos naar Nederland belt, gaat dit vanuit jouw abonnement en hoef je er niet extra voor te betalen 🙂 Meer informatie kan je vinden op deze pagina. Houd er rekening meer dat je verbonden met een Griekse provider, zoals wjb aangeeft. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!
Hoi Natasja.
Bedankt voor de reactie.
Met vriendelijke groet
Ad Zonneveld
Reputatie 7
Let wel op dat je verbonden bent met een Griekse provider en niet met een Turkse provider immers dan ga je dat wel stevig in jouw portemonnee voelen.
Reputatie 7
Badge +10
Scherp van je wjb! Het klopt inderdaad dat je daar op Kos alert op moet zijn 🙂 Alvast een fijne vakantie gewenst Zonnetje55!
Reputatie 7
Het klopt inderdaad dat je daar op Kos alert op moet zijn ...Niet alleen op Kos, maar ook op de andere Griekse eilanden die vlak voor de Turkse kust liggen zoals bijvoorbeeld Lesbos.

Reageer