Beantwoord

Kosten nieuw abonnement anders dan in de bevestiging

  • 6 August 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo, ik heb afgelopen vrijdag via internet een sim only abonnement afgesloten, echter krijg ik gisteren het contract in de mail en daar staat een ander maandbedrag dan in de bevestigings-mail. Ook staat er ineens € 25 aansluitkosten bij. Omdat ik in het buitenland zit lukt het me niet om te bellen met het 0800 nummer, de chat werkt niet en er is nergens een email adres waar ik naar toe kan mailen.
Ik wil dus af van mijn abonnement als het laatste inderdaad klopt.

mvrgr
Marcel de Kort

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 August 2019, 16:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Zhorty, Welkom op het forum. Dat is wel verwarrend. Ik zoek uit hoe het kan dat er verschil inzit. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Stuur je hier een berichtje als je jouw gegevens hebt toegevoegd?
Hallo. Iemand van KPN heeft gisteren het probleem via twitter al voor me uitgezocht.
Bedankt voor je bericht.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn @Zhorty. Ik ga ervan uit dat het is goed gekomen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het vooral weten.

Reageer