Kpn moet op cursus bij xs4all

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

een maand geleden een extra mobiel abonnement afgesloten voor minderjarsige huisgenoot. 

Hierbij twee duidelijke vragen gesteld:

  • Valt dit abonnenment onder Hussel aanbieding? Heb Xs4all voor internet, tv en vaste telefoon.
  • Kan ik Mb's overdragen

Beide werd positief geantwoord.. Van de eerste hebv ik zelfs bericht gekregen van KPN.

Mb.s overdragen blijkt achteraf niet te gaan.

Vanmiddag bij KPN winkel geweest. Een jongedame heeft tevergeefs geprobeerd Mb's over te dragen. Vervolgens probeerde ze een overstap van Xs4all naar KPN  te forceren met als beloning een televisiescherm. Ze gaf aan dat ik ten  onrechte korting had gekregen en dat dat de belofte van overddragen van Mb's vals was. Verder geen oplossing geboden.

Ik was verbijsterd. Gelukkig heb ik slecht een jaarabonnement..

 PS: ik stond nooit negatief tov KPN, nu wel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Hendrik, welkom op het forum. 

Om eerlijk te zijn volg ik het verhaal ook niet helemaal. Vind je het goed als ik even meekijk? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook onderin alle nummers vermelden waarmee je Mb's wilt delen. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Hendrrik, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.