Beantwoord

Krijg geen pukcode weer gegeven

  • 16 May 2021
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

help ik krijg geen pukcode via kpn online , en heb hem echt nu nodig

Ā 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 May 2021, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @laura duisdeiker! Aii, dan wordt het lastig om je simkaart te ontgrendelen.Ā 
Als je in de MijnKPN app jouw telefoon nummer selecteert en op ā€˜Bekijk optiesā€™ drukt, dan vind je onder ā€˜Simkaartā€™ je pukcode. Druk op het oogje om de pukcode zichtbaar te maken.Ā 
Als dit niet lukt, dan kan ik ook met je meekijken. Hier heb ik wel de contractantgegevens voor nodig.Je mag de gegevens invullen in jeĀ profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd.Ā Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingenā€™.Ā 

Hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, laat het dan weten.Ā 

Bedankt het probleem is verholpen. Ik dacht al klant te zijn bij jullie. Maar daar lag mijn probleem. Dat ben ik met alles al behalve mijn mobiel. Dus mijn vraag kan verwijderd worden. Vriendelijk bedankt KPN šŸ‘šŸ˜