Beantwoord

Krijg meer GB's, maar zie dit niet terug in MijnKPN

  • 12 April 2021
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Badge

Ook ik kreeg bericht over de actie van 20 naar 25 GB. In mijn overzicht staat vandaag :

Stand per heden aantal MB's 11384 /20000. Beloofd is 5GB extra per 1 april 2021. Staan niet in overzicht.
Ra, ra ?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2021, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Olin, dat is wel vreemd ja! Ik heb zelf ook 5 GB meer gekregen, maar ik zie ook daadwekelijk 25 GB staan in MijnKPN. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Badge

Heb mijn profiel aangepast inclusief afbeelding. Benieuwd naar de oplossing.

Onno

Reputatie 7
Badge +30

De oplossing is gelukkig heel simpel: beetje geduld nog! Ik zie dat jouw maandbundel per de 25e van welke maand weer opnieuw ingaat. Vandaar dat je per 25 maart de oude bundel nog hebt en dus vanaf 25 april gebruik kunt gaan maken van de 25 GB!

Badge

Dank Marcia voor de reactie. Wat mij betreft toch een beetje misleidende aankondiging “vanaf 1 april” !

Had bij moeten staan : “met ingang van jouw nieuwe abonnementsperiode”.

vr.gr.

Reputatie 7
Badge +30

Dat ben ik met je eens! Ik ga dit intern ook terugkoppelen: goede feedback voor een volgende actie. Bedankt!