Beantwoord

Levering simkaart

  • 30 November 2019
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Hi! De simkaart van mijn zoontje zou vanmiddag tussen 15.00 en 17.30 uur bezorgd worden maar ze zijn er nog steeds niet. Het betreft bestelling *. Weten jullie of ze vanavond nog komen? Hij is morgen jarig en hij zou de simkaart kado krijgen 😬

Ik zag dat het laatste nummer van mijn mobiel niet juist was. Dit moet zijn *

Groeten, 

claire Loef

*Admin: gegevens in forum profiel gezet i.v.m. privacy.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 December 2019, 08:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk zijn ze wat verlaat vanwege de Black Friday drukte. 
 

Is het kaartje inmiddels ontvangen? 

Nee nog niet 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Claireloef, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ga er graag snel achteraan om te kijken waar het simkaartje blijft.. Heel jammer dat hij nu niet op tijd gekomen is voor je zoontje, maar hopelijk kan je hem alsnog blij maken!

Om het een en ander te kunnen controleren heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en kunnen aangeven om wat voor simkaartje het gaat? Prepaid of abonnement, en bij abonnement gaat het dan om een nieuw abonnement (onder een bestaand klantnummer) of verlenging?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Claireloef, heb je inmiddels de simkaart al ontvangen?

Reageer