Goedendag,
Op 15 juli 2021 heb ik mijn abonnement verlengd bij KPN, omdat ik eigenlijk altijd wel tevreden ben over de service van KPN. Nu heb ik een Samsung S21 grey met 256 GB besteld. Echter stond er niet bij dat er leveringsproblemen waren en wanneer ik deze telefoon dus kan verwachten. Nu 11 dagen later blijf ik sms berichtjes binnen krijgen dat de telefoon nog steeds niet leverbaar is en dat KPN er alles aan doet om dit te regelen. Ik begrijp dat de coronacrisis ook wat roet in het eten heeft gegooid maar wat ik niet netjes vind is dat er geen verwachte leverdatum is.. en dat dit ook niet vermeld was toen ik de telefoon bestelde (lijkt mij wel dat dit erbij moet komen te staan dat de telefoon niet leverbaar is en wanneer deze wel weer leverbaar is). Komt hier een compensatieregeling op? En is er bekend wanneer deze telefoon weer leverbaar gaat zijn?
Daarnaast is er een actie voor gratis Galaxy buds- deze actie loopt maar tot 06-08 als ik het goed begrijp, hoe word dit opgelost? Aangezien ik deze telefoon eerst moet hebben voordat ik dit kan bestellen (imei nummer en doos heb je hiervoor nodig)
Ik hoor graag van jullie.
MVG
Nelleke Mol
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel