Beantwoord

Lukt niet om sim-only SIM te bestellen

  • 6 October 2019
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo, ik probeer om een Prepaid SIM kaart (15 GB, 3 jaaren) te bestellen, maar het lukt niet want ik geen nederlands legitimatie heb. Is er een andere manier om te bestellen? Ik ben Deens en heb alleen mijn Deense paspoort.
Met vriendelijke groet,
Thies
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 October 2019, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo, ik probeer om een Prepaid SIM kaart (15 GB, 3 jaaren) te bestellen, maar het lukt niet want ik geen nederlands legitimatie heb. Is er een andere manier om te bestellen? Ik ben Deens en heb alleen mijn Deense paspoort.
Met vriendelijke groet,
Thies

Hallo @Theis , voor een prepaid kaart heb je geen legitimatie nodig, jij bedoelt waarschijnlijk een mobiel abonnement voor een aantal jaren, in de regel 2 jaar met een aantal Gb's per maand.
Misschien is het handiger om dit in een lokale KPN-winkel te bestellen of een andere telefoonwinkel die óók KPN-abonnementen verkoopt.
Overigens: Denemarken is een mooi land, ben ik een keer geweest.

Hallo, ik probeer om een Prepaid SIM kaart (15 GB, 3 jaaren) te bestellen, maar het lukt niet want ik geen nederlands legitimatie heb. Is er een andere manier om te bestellen? Ik ben Deens en heb alleen mijn Deense paspoort.
Met vriendelijke groet,
Thies
Hallo @Theis , voor een prepaid kaart heb je geen legitimatie nodig, jij bedoelt waarschijnlijk een mobiel abonnement voor een aantal jaren, in de regel 2 jaar met een aantal Gb's per maand.
Misschien is het handiger om dit in een lokale KPN-winkel te bestellen of een andere telefoonwinkel die óók KPN-abonnementen verkoopt.
Overigens: Denemarken is een mooi land, ben ik een keer geweest.


Ja, sorry ik bedoel een mobiel abonnement. Bedankt voor jouw antwoord! Ik ga naar de winkel 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Theis, welkom op het forum.

Een sim-only abonnement is helemaal geen probleem met een paspoort uit Denemarken, dit moet echter wel in een winkel worden gedaan omdat we online geen manieren hebben om het nummer te controleren. Naar een winkel toe is dus de juiste oplossing. :)

Laat je nog weten of het is gelukt?
@Theis

Je hebt wel een vast woonadres in Nederland?
Reputatie 7
Badge +24
@Theis

Je hebt wel een vast woonadres in Nederland?


Heel scherp, ik ga er wel vanuit dat je dat hebt aangezien je een abonnement in Nederland wilt afsluiten. Een BRP (basis registratie personen) van de gemeente is inderdaad nodig.
Ja, ik heb wel woonadres in Nederland.



Reputatie 7
Badge +24
Ja, ik heb wel woonadres in Nederland.

Top, dan heb je ook een BRP (basis registratie personen) van de gemeente, en anders kun je deze aanvragen. Neem deze samen met je paspoort mee naar een KPN winkel, dan kun je daar een sim-only abonnement afsluiten.